Balthier35 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) WTF?!?! Spiller så og si aldri online. Lastet ned Witcher3 istedenfor å kjøpe den i butikken (grunnet utsolgt) Butikkpris: 379 Digitalpris: 549 Ok?! (Tilbud på digital etter nyttår ja, men at digitalt skal koste det samme som fysisk er vel ikke logisk?) Forsøker å starte spillet i dag, får beskjed om at PSN er nede. Kunne visst ha startet om jeg hadde aktivert min eneste PS4 som min primær PS4, men får ikke gjort det heller fordi PSN er nede. Har folk som regel flere PS4, hvor de må definere en av de som primær? Dette hele virker ganske ulogisk, må vel finnes bedre måte å omgå piratering på, enn å forhindre folk fra å spille sine spill. Hva med engangs aktivering av spill etter nedladtning på en spesifikk ps4? /rant Endret 4. januar 2016 av Balthier35 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Sånn er det, er ikke som i gode gamle dager da man bare satte inn en disk og kunne spille med engang. Kjøpte PS4 på salg i romjula, og har selv opplevd masse problemer med PSN siden. Som PC gamer har jeg ikke akkurat blitt bitt av "konsoll-basillen" for å si det mildt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Det er da ikke uvanlig med "always-online" piratbeskyttelse på PC-spill heller. Forskjellen er at her crackes spillene nesten umiddelbart så de kan spilles offline også. Endret 5. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
lals Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Forskjellen er lite nedetid og offline modus:) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Som PC gamer har jeg ikke akkurat blitt bitt av "konsoll-basillen" for å si det mildt Sier ordene config.sys og autoexec.bat deg noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå