Ogeilert Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Har plutselig fått problemer med å få ut discer på min ps4. Knappen fungerer ikke, og det virker heller ikke å gå via options-knappen. Det eneste som funker er å slå av ps4 og trykke på eject mens ps4 slår seg på. Noen som har opplevd dette, eller som har forslag til løsning?? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Har plutselig fått problemer med å få ut discer på min ps4. Knappen fungerer ikke, og det virker heller ikke å gå via options-knappen. Det eneste som funker er å slå av ps4 og trykke på eject mens ps4 slår seg på. Noen som har opplevd dette, eller som har forslag til løsning?? har ikke hatt noen slike problemer, men høres ut som du bør vurdere å levere den inn for reprasjon der du kjøpte konsollen, du har 5års reklamasjonsrett + vanlig garanti fra sony (er dog usikker på hvor lang garantie er fra sony, men reklamasjonsretten er uansett 5 år) så sleng inn konsollen så får du enten fiksa problemet eller en ny konsoll Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg vant ps4'en i en konkurranse, og den ble sendt fra Sverige et sted, så det håper jeg å unngå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Det er en skrue på konsollen du kan manuelt sku discen ut. Om det er ett jentagende problem ville jeg sendte inn til rep. som det nevnes.http://www.geek.com/games/how-to-save-your-ps4-from-the-auto-eject-disc-bug-1600574/ Endret 4. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Kan fint ta ut discen hvis ps4 er slått av og jeg trykker på eject mens ps4 slår seg på. Det er Når jeg er inne på menyen det ikke går. Rart.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg vant ps4'en i en konkurranse, og den ble sendt fra Sverige et sted, så det håper jeg å unngå er nordisk film som tar seg av rep av sony konsoller, så har du garanti så er det bare å kontakte dem, betyr lite om konsollen er kjøpt i norge eller kina så lenge garantien er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå