kathir28 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei Jeg skal ha en tysk presentasjon, men jeg har litt vanskeligheter hvordan jeg burde starte . Noen tips? Skal snakke om meningen om en sang ( I dette tilfellet astronaut av sido og om kathe kollwitz) Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Har du begynt? Gjerne del dine tanker om hvordan en begynnelse skal være, skriv hva du har kommet frem til så langt etc. så vil nok flere være villig til å hjelpe Lenke til kommentar
kathir28 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Har du begynt? Gjerne del dine tanker om hvordan en begynnelse skal være, skriv hva du har kommet frem til så langt etc. så vil nok flere være villig til å hjelpe Hei! jeg har begynt ja, jeg har skrevet hele teksten på norsk, for å så oversette den til tysk. Jeg mener at en god begynnelse skal si hva presentasjonen kommer til å handle om, si hei osv, 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Men det høres jo helt riktig ut det, ser ikke ut som du trenger oss likevel 1 Lenke til kommentar
kathir28 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Men det høres jo helt riktig ut det, ser ikke ut som du trenger oss likevel Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal oversette begynnelsen til tysk Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal oversette begynnelsen til tysk Du vil ha hjelp til å setje om ein tekst som du ikkje vil oppgje? Prøv i eit forum for synske. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå