Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Portforwarde server med Get Box

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har du ikke gitt så veldig mye info, men klassikeren som går igjen her på forumet med GetBox og port forwarding er de som har 2 routere etter hverandre.

De har plugget på sin egen etter Get Boxen og tror alt er golden, til de finner ut at Get Boxen også er router, og da sitter du med dobbel NAT.

Lenke til kommentar

Ja ser nå er ikke mye info jeg har gitt ut til dere her. Men finner liksom ikke ut av noe i det hele tatt. Nå må jeg si meg selv som veldig dårlig på dette temaet her. Men problemer er ikke at jeg ikke kommer inn. men problemet er at jeg finner ikke ut hvordan jeg legger inn en portforward inn på Get sin på siden. Finner liksom ikke ut helt hva som er den jeg skal gå inn på for å Portforwarde. Har jeg forstått det rett så skal jeg inn på tjenester - brannmur også inn på portvideresending. men finner ikke helt ut hva jeg skal for å så legge inn en portforward for å åpne portene til Terraria serveren min.

beklager veldig men er veldig dårlig på dette temaet her så her jobber dere med en veldig uerfaren person :p 

Lenke til kommentar

Er det slik?

port-forwarding-67157-large.jpg

I så fall:

Local Host: lokal IP til maskin der serveren kjører.

Protocol: Application (må forwarde både TCP og UDP for Terraria), port 7777

Schedule: Always

Ja det er sånn :) Takker :) Som sagt ser på den når jeg kommer hjem :)

Da var jeg hjemme og dette var det jeg fant. Var ikke noe som heter TCP eller UDP når jeg trykte på Protocal men når jeg trykket på User Defined så kom der en boks med TCP og en med UDP men kan ikke velge begge skal jeg lage en av begge da?

post-282399-0-03228700-1452010958_thumb.png

post-282399-0-02843300-1452010974_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...