Knockout Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei, jeg har hatt et plassproblemer, kjøpt og installert ny harddisk. Noen som vet om det går an å bytte målmappe fra det som allerede er installert problemfritt til ny harddisk eller må jeg laste ned å installere alle spill på nytt? Vært på setting - downloads å opprettet ny default mappe til nye harddisken, prøve laster ned men legger seg på en full c stasjons mappe. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Har ikke testet, men her kanskje?Edit: Det var antagelig ikke løsningen, for du vil flytte allerede installerte programmer? Det tviler jeg på at går uten at du installerer på nytt... Endret 4. januar 2016 av trn100 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Regner med at du velger riktig plass (harddisk) når du laster ned spill? Lenke til kommentar
krinax Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hvis du har endra målmappe til den nye harddisken så skulle alle spill du installerer heretter lagres der, hvis ikke så kunne du kanskje kopiere steamapps mappa fra den gamle harddisken? Tror det kan funke. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Finnes en bruksanvisning her: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7418-YUBN-8129&l=english Lenke til kommentar
krinax Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hvis du prøver å installere ett nytt spill, så er det viktig at du har den nye disken som lagringsplass, som Jekay nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå