Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 20 år som går på første året på Universitetet.
I klassen min startet da i år ei hyggelig og pen jente som jeg føler jeg kommer godt overrens med. 
Men jeg føler det er veldig vanskelig å tolke signaler hun kanskje gir. 
Hun diller enormt med håret sitt, forsåvidt like mye når jeg er tilstede som når jeg ikke er tilstede, også smiler hun omtrent alltid når jeg snakker til henne og ler av "vitsene" mine. (kan vel også være hun synes jeg er rar)
Så kom lørdagen nå som var, og vi møttes tilfeldigvis på byen på en bar, og det ble litt prating og slikt og hun var nokså nærgående, og jeg tok initiativet til et kyss/klining, men selv om hun trekte seg tilbake og ikke ville kline, så virket hun fortsatt ikke helt uinteressert ut. 

Hjelp, jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Kjenner jeg er betatt av henne. 

:innocent:

Anonymous poster hash: 4e092...ea2

Anonymous poster hash: 4e092...ea2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror du kan tolke damer? Det er faktisk bortimot umulig. Er du klar over at mange damer forsøker alt de kan for å skjule at de er interessert? Noen damer er bare glade og lykkelige hele tiden, noe som kan få det til å virke som de er interessert, selv om de kanskje ikke er det.

Det er vanskelig å gi deg et fornuftig svar. Du må nok prøve deg frem litt mer.

Poenget her er at du er interessert. Siden DU er det, så får du finne ut om hun er interessert, og da holder det ikke å lese i kaffekoppens mønster når den er tom. :hm:

Selv om hun avviste deg når du gikk rett i leppene på henne, er det ikke sikkert hun ikke er interessert. Det kan også hende at hun ikke ville direkte dit.

Damer er IKKE enkle for en mann å tolke. Det er derfor de kalles et mysterie, et puslespill eller venus i forhold til Mars, av diverse menn. Selv gamle menn med masse erfaring sier oftest at de overhode ikke forstår damer.

Du må rett og slett prøve deg frem, flørte og legge an på henne. :w00t:

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å tolke kvinners signaler burde vært ett eget årsstudium på universitetet. Ut fra det jeg tolker så er hun enten sjenert, ikke tiltrukket av deg eller så følte hun bare ikke for å kysse på byen. Dette er da tre ulike tolkninger av antakeligvis mange 1000, ikke lett å bli klok på. 
Det eneste tipset jeg kan gi er å ta initiativ, vær med henne på fritiden eventuelt på date, så tar du det derfra.

Endret av Snapfat
Lenke til kommentar

Det slår meg stadig at dette forumet er overfylt av bitre mannfolk. Tar jeg feil? 

Greit nok, jeg er enig i at kvinns er vanskelige å forstå til tider. Men det finnes noen klare signaler du kan se etter.

Tvinning av hår, som du nevnte, er ett slikt. Om hun har en OCD og tvinner håret sitt hele tiden, kan du selvfølgelig stryke dette punktet.

Om du snakker med henne, og hun sitter med beina i kryss, kan dette være et positivt tegn. Motsatt fra oss mannfolk, vi sprer gjerne beina ubevisst, som for å si "jeg har en formidabel stake". 

Smil og latter, selvfølgelig. Om hun i tillegg bruker noen fingre til å skjule tennene når hun ler, kan det være positivt. 

At hun ikke ville kysse deg kan jo selvfølgelig bety at hun ikke er interessert på den måten, men det kan også være fordi hun rett og slett vil bli bedre kjent med deg først. 

Nå hører man jo hele tida at jenter liker menn med selvtillit, men jeg vil tippe de færreste liker skryt. Obvious tenker mange, men for noen er det nok dessverre en hårfin grense. 

Vær en mann, en gentleman. Om dere drar på date, så SKAL du tilby deg å ta regninga. Om hun insisterer på å betale sin del er det greit. Det kan være at hun ikke er så old-fashioned av seg, eller at hun rett og slett ikke syntes daten gikk så bra, og ikke vil føle at hun skylder deg noe. 

Lykke til, du får bare fiske litt videre :) Det er et vanskelig spill det her, det skal jeg være den første til å innrømme!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Kvinner er veldig enkle å tolke. Du spør om hun vil finne på noe en gang. Om hun svarer ja og FAKTISK møter opp, da har du i alle fall en ny venn. får du lov å kysse henne, så får du i alle fall pult. Vil hun pule mange ganger så er forhold mye mulig.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...