Miss_star Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Hei Jeg ska ha meg iPad. men hvilken bør jeg velge? Jeg ønsker ikke mini ipad forsåvidt. Er det da Ipad Air som er neste? Air eller Air 2, er den verdt oppgraderingen? Hvor mange gb bør jeg velge? Er sikker generelle spørsmål men jeg er faktisk ganske aå grønn på dette området. Har Iphone så er generelt derfor jeg ønsker ipad. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Hei Jeg ska ha meg iPad. men hvilken bør jeg velge? Jeg ønsker ikke mini ipad forsåvidt. Er det da Ipad Air som er neste? Air eller Air 2, er den verdt oppgraderingen? Hvor mange gb bør jeg velge? Er sikker generelle spørsmål men jeg er faktisk ganske aå grønn på dette området. Har Iphone så er generelt derfor jeg ønsker ipad. Kjøp nyeste modell med så mye lagring som du har råd til. Ikke noe å tenke på...:-) Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg hadde nok kjøpt siste versjon. Dette med lagringsplass må du vurdere behov for selv - jeg har 16Gb og merker at det blir litt lite når jeg skal ut på lengre reiser og har lyst til å ha med meg litt film og serier. 90 % av tiden brukes den dog bare i stua, og da holder det lenge med 16Gb for meg iallefall. Ipad Air 2 leveres med 16, 64 eller 128Gb. Tidligere hadde du 32Gb som et alternativ, men nå må du ut med rundt 1300-1400 ekstra dersom du skal ha 64Gb fremfor 16. Skulle jeg ha kjøpt en ny idag så hadde det kanskje blitt en ipad 2 64gb versjon (Tror ikke det blir ipad neste gang jeg oppgraderer, men nok om det Du kan også få den med plass til simkort, og da koster det enda et par kroner ekstra. Jeg bruker normalt bare mobilen min som router når jeg er ute og reiser, altså jeg deler mobilt bredbånd fra min telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Air 2 64GB. RAMen alene er verdt oppgraderingen til Air 1, før du i det hele tatt tenkter på noe annet. 16GB er for lite for de fleste. Både apps, oppdateringer, og annet tar plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå