koroX Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Jeg fikk Just Cause 3 til jul, og siden jeg fikk det til jul så er det i fysisk form. Det er nok 2-3 år siden sist jeg installerte et spill med CD-plater. Jeg er ikke helt dum, å det er ikke så vanskelig. Bare sette inn CD'en å starte Setup filen. Men på det arket med produktnøkkelen sto det at jeg skulle registrere koden på http://sqex.to/register . Jeg logget meg inn på Square Enix sin side og registrerte spillet uten problem. Så skulle jeg installere spillet, så jeg startet Setup filen og kom frem til dette: Så skrev jeg inn produktnøkkelen og dette kom opp: Jeg brukte akkurat samme produktnøkkel, jeg har sjekket flere ganger. Jeg har også sjekket på Steam om det kom inn automatisk siden jeg logget inn på Square Enix sin side med Steam-ID'en min. Jeg har også prøvd å installere det fra Square Enix sin side, men jeg ser ingen plass jeg kan installere det. Dette viser på "Registered Games": Har noen en ide om hvordan jeg kan få installere det? Helst gjennom Steam. Var det en tabbe å gå på Square Enix sin side før jeg installerte det? Eller er det en måte å få det på Steam. Jeg var litt usikker på hvilken tråd jeg skulle legge dette ut, og bare valgte denne. Beklager hvis det er feil tråd. Endret 4. januar 2016 av koroX Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg fikk Just Cause 3 til jul, og siden jeg fikk det til jul så er det i fysisk form. Det er nok 2-3 år siden sist jeg installerte et spill med CD-plater. Jeg er ikke helt dum, å det er ikke så vanskelig. Bare sette inn CD'en å starte Setup filen. Men på det arket med produktnøkkelen sto det at jeg skulle registrere koden på http://sqex.to/register . Jeg logget meg inn på Square Enix sin side og registrerte spillet uten problem. Så skulle jeg installere spillet, så jeg startet Setup filen og kom frem til dette: Så skrev jeg inn produktnøkkelen og dette kom opp: Jeg brukte akkurat samme produktnøkkel, jeg har sjekket flere ganger. Jeg har også sjekket på Steam om det kom inn automatisk siden jeg logget inn på Square Enix sin side med Steam-ID'en min. Jeg har også prøvd å installere det fra Square Enix sin side, men jeg ser ingen plass jeg kan installere det. Dette viser på "Registered Games": Har noen en ide om hvordan jeg kan få installere det? Helst gjennom Steam. Var det en tabbe å gå på Square Enix sin side før jeg installerte det? Eller er det en måte å få det på Steam. Jeg var litt usikker på hvilken tråd jeg skulle legge dette ut, og bare valgte denne. Beklager hvis det er feil tråd. Koden du har brukt er rett og slett for og registrere spillet på Square Enix sine hjemmesider. Steam nøkkelen du trenger er enten på baksiden av manualen eller klistret inne i coveret. 1 Lenke til kommentar
koroX Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Ahh, tusen takk. De hadde gjemt koden bak den siste disken: Føler meg litt dum nå, men jeg skylder på at den var sjult. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ahh, tusen takk. De hadde gjemt koden bak den siste disken: Føler meg litt dum nå, men jeg skylder på at den var sjult. Bare hyggelig har selv opplevd det når jeg skal installere spill på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå