Gå til innhold

VIRUS VIRUS VIRUS


Anbefalte innlegg

For en uke siden oppdaget norton antivirus 3 virus på min pc 200 filer var infisert. En av virusene var det som klikker den 26. hver måned. Da virusprogrammet bare klikka i et kjør reparerte jeg så godt jeg kunne og sletta programmet så jeg kunne bruke PC-en igjen. Jeg har hørt at dette viruset kan fucke upp biosen på hovedkort hvis det er flash bios.

 

Stemer dette???

 

Jeg har Abit KG7-RAID med flash bios

 

Så er dat da detstore spørsmålet hva jeg skal gjøre?

 

 

Formatere?

Vente og se?

 

 

Jeg vil nødig herpe biosen.

 

Pleaze gi meg noen vettuge svar så jeg slipper og herpe biosen.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

viCtim

 

 

Registrert:

2001-10-18

 

Meldinger: 80 Postet: 2001-10-21 17:05 ID: 2

--------------------------------------------------------------------------------

husker ikke noe navn på dette viruset?? da kunne jeg har sjekka.

_________________

 

- you are the perfect drug

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Athlon Power

 

 

Registrert:

2001-09-28

 

Meldinger: 33 Postet: 2001-10-21 18:43 ID: 3

--------------------------------------------------------------------------------

Tror det heter cih.95 eller w95. Muligens chi.95 eller lkinende

 

Athlon RuleZ

 

BobboZ

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

CrZy_T

 

 

Registrert:

2000-11-05

 

Meldinger: 35 Postet: 2001-10-21 19:01 ID: 4

--------------------------------------------------------------------------------

cih.w95 ?

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Athlon Power

 

 

Registrert:

2001-09-28

 

Meldinger: 33 Postet: 2001-10-21 19:05 ID: 5

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg tror det er det.

 

Vet du hva det gjør???

 

 

Hva ville du anbefale meg å gjøre hvis viruset fucker op biosen.

 

 

Athlon RuleZ

 

BobboZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CIH fucker opp BIOSen og harddisken den 26. april. vi hadde det på skolen, 26. april=bluescreen, tom HD, heldigvis så oldis-maskiner at de ikke kunne flashes:)

Hvis virusprogrammet er herpa, kan du gå hit: http://www.rocketdownload.com/Details/Inte/cleancih.htm for å finne en cleaner som tar dette viruset. Hvis BIOSen er herpa, er det bare å sende HKet på rep (flere som måtte det da).

En annen løsning som kan funke hvis BOIS-chipen kan plugges ut, er å finne en som har samme hovedkort, boote opp PC-en med hans BIOS-chip, plugge ut denne og plugge inn din egen (mens PC-en er oppe og går), og flashe BIOSen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...