keroslav Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 I det første semesteret fikk jeg 25/30 studiepoeng og i 2. semester 30/30. Da får jeg totalt 55/60 studiepoeng, og det 3. semester tar jeg et ekstra fag for å kompensere de 5 manglende poengene. I slutten av 3 og 4. semester vil jeg da gå ut med 65/60 studiepoeng. Vi jeg da miste 100% fulltidsstipend? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Dette har du allerede spurt om, og fått svar på. Hvorfor starter du ny tråd? Hvis du i løpet av fire semestre består 120 studiepoeng får du fullt stipend. Lenke til kommentar
keroslav Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Dette har du allerede spurt om, og fått svar på. Hvorfor starter du ny tråd? Hvis du i løpet av fire semestre består 120 studiepoeng får du fullt stipend. gjelder dette også integrert master der det er snakk om 300 s.poeng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 En fulltids student for lånekassen er en som tar 30 studiepoeng i semesteret, alt over det blir bare trekt fra om du er skyldig studiepoeng hos lånekassen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Dette har du allerede spurt om, og fått svar på. Hvorfor starter du ny tråd? Hvis du i løpet av fire semestre består 120 studiepoeng får du fullt stipend. gjelder dette også integrert master der det er snakk om 300 s.poeng? Det gjelder uavhengig av studium eller om du fullfører noen grad. Det eneste som avgjør hvor om du får fullt stipend er om du tar studiepoengene dine på normert tid- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Vennligst ikke opprett flere identiske tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg