Fredrik N. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hmmm!? Hva har du gjort her da? Det så litt pussig ut. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Disse skyggene som går den mot vannet er jo helt fantastiske, virkelig spesielt og spennende. Himmelen ser litt tilgjort ut, har du gjort noe spesielt der? I så fall ville jeg gjerne ha sett en versjon uten og kanskje med litt nedtonede farger, for dette var bra - skikkelig bra synes jeg. Henning Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Bildet ble vel litt sært, så jeg legger ut en litt mer edruelig versjon... Takk for kommentarer, Helene og Henning! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg likte den mere edruelige versjonen bedre. Dette er ekstremt bra synes jeg! Henning Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Takk for den hyggelige kommentaren fra deg, Henning! - Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg