Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ikke kødd med meg !! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei, har hilst på den karen der..litt trist å se de flotte skapningene i sånne omgivelser, men det er vel på denne måten de fleste av oss har muligheten til å få sett disse dyrene live. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Enig, ikke naturlig arbeidsrom og frihet for disse dyrene. Enkelt på ta bilder i dyrepark, må forsøke å få til litt ekstra ift utsnitt, positur mm. Takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Sikkert tøff i mer en trynet denne her Ett artig bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ser ut som en kar med humor.. Fint bilde, greit å få med litt omgivelser. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Sikkert tøff i mer en trynet denne her Ett artig bilde. Mvh. Rolf Ser på en måte fredelig og fryktinngydende på en gang. Det var posituren og ganglaget jeg falt for her. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Ser ut som en kar med humor.. Fint bilde, greit å få med litt omgivelser. Når det gjelder bilder av dyr/fugler fra parker, så forsøker jeg å finne positurer/uttrykk eller lignende som ikke er helt A4, ellers blir litt for enkelt på en måte. Om jeg lykkes med det vet jeg ikke helt, men det kommer flere fra samme dyrepark senere. Hyggelig med kommentar fra deg. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Er der bror din? Den sølvryggen der, med riktignok noe utbrent rygg har tydeligvis ikke behov for jernpumping for å komme i form og bygge kropp. Funker greit midtstilt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Er der bror din? Den sølvryggen der, med riktignok noe utbrent rygg har tydeligvis ikke behov for jernpumping for å komme i form og bygge kropp. Funker greit midtstilt. Roar Får vel takke for tilliten Roar, i all fall resulterte det i et gapskratt av de sjeldne fra min bedre halvdel. Da forstår du sikkert resten. Utbrentheten på ryggen som du riktig påpeker kan jo i stor grad rettes opp i Photoshop, noe jeg har gjort i etterkant på originalen. Takk for konstruktiv kritikk. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg