Nitrius Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg har Sapphire R9800 Pro Ultimate Edition 256 MB, dette korte vil vek gjøre det ganske så bedre enn en GF4 4600ti eller? hvordan tror dere dette korte vil gå med half life 2? resten av Pc ser dere innpå profilen min i maskivare(eller hva det heter) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Siden du uannsett er villig til å gi 2,2k, er det ikke veldig mye lengre opp til et R9800pro. En tanke å vurderel... Du ville fått et meget bedre skjermkort iallfall. Tja.. eller så kunne han kjøpt 9800SE AIW som han forhåpentligvis kunne modde til 9800PRO. Koster ca det samme som 9600XT og yter bittelitt bedre selv om den er umoddet. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg tror de ikke ville ha lagt med Half-life 2 i bundelen hvis skjermkortet der ikke fungerer sikkelig på det spillet azz... så hva er problemet?? Lenke til kommentar
Agent Smith Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå