Gå til innhold

Holder Sapphire 9600XT til Half-Life2?


Agent Smith

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg absolutt at det vil gjøre. Forresten så jeg tilfeldigvis at 256 MB versjonen har TSOP minne, mens 128 MB versjonen har BGA minne. De kjører samme hastighet som standard, men med tanke på klokking er det kanskje verd å merke seg dette. Dette gjelder i alle fall for sapphire kort, men det er vel det samme for andre produsenter?

Lenke til kommentar
Det tror jeg absolutt at det vil gjøre. Forresten så jeg tilfeldigvis at 256 MB versjonen har TSOP minne, mens 128 MB versjonen har BGA minne. De kjører samme hastighet som standard, men med tanke på klokking er det kanskje verd å merke seg dette. Dette gjelder i alle fall for sapphire kort, men det er vel det samme for andre produsenter?

hva er forskjellen da?

Lenke til kommentar
Jeg kjører HL2 (beta) på 1152*864 med specs under. FPSen varierer mellom 50 (sperret der) og nedover.

(Ikke spør hvor jeg fikk betaen fra.)

 

edit: FPSen kan synke meget mye ved den oppløsningen, er ikke alltid det er spillbart.

Det er nok heller en tidlig alpha utgave du har fått tak i og den kan ikke brukes som en "public benchmark".

Lenke til kommentar
Jeg kjører HL2 (beta) på 1152*864 med specs under. FPSen varierer mellom 50 (sperret der) og nedover.

(Ikke spør hvor jeg fikk betaen fra.)

 

edit: FPSen kan synke meget mye ved den oppløsningen, er ikke alltid det er spillbart.

Det er nok heller en tidlig alpha utgave du har fått tak i og den kan ikke brukes som en "public benchmark".

Det er klart, men jeg fikk et lite hint om hvordan spiller "kanskje" kommer til å gå på maskina mi. Som mange sier så går spillet sikkert en del bedre på et Ati Radeon xxxx skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...