akelbo Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Square Enix har vist frem en trailer av den oppussede nyutgaven.Final Fantasy IX kommer til PC, iOS og Android Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Gledelige nyheter! Ved siden av VI og VII (duh), er IX det spillet i serien jeg har hørt mest positivt om. På et tidspunkt for et par år siden var jeg nesten fristet til å kjøpe en PS1 bare for å spille dette. Blir spennende å prøve for første gang. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Yas! Uten tvil det beste spillet i Final Fantasy serien! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Meget bra. Dette spillet har fått svært liten oppmerksomhet i form av nyutgivelser og spin-offproduketer sammenlignet med de fleste andre titlene i serien, til tross for at det er favoritten til mange. Nå gjenstår bare en FF12-remaster før hele serien er tilgjengelig i oppusset versjon på mange formater. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Utenom oppussede mellomsekvenser, ser det egentlig ut som når man shiner det opp gjennom ePSX :s Men om de ikke endrer noe av gameplayet blir det nok et kjøp allikevel ;-; Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Det er nok den helt samme teknikken som man bruker når man oppskalerer spill i emulatorer, ja. Det spiller ingen rolle for i min erfaring er det nesten ingen som har ork til å sette seg inn i det. Hvis ikke hadde alle disse HD-remasterne gått en mørk fremtid i møte. Lenke til kommentar
xionor Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Fikk orgasme med en gang, så begynte jeg å gråte.Umulig å beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til det spillet. Endret 4. januar 2016 av xionor Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Utvilsomt et av de beste Final Fantasy-spillene. Og endelig blir det mulig å spille spillet uten den horrible bilderaten som slet ned PlayStation-utgaven, blant annet på grunn av PAL-formatet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Yes! Min favoritt i FF-serien Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Utvilsomt et av de beste Final Fantasy-spillene. Og endelig blir det mulig å spille spillet uten den horrible bilderaten som slet ned PlayStation-utgaven, blant annet på grunn av PAL-formatet. Vel... la oss håpe de ikke gir ut PAL-utgaven i vårt terroritorium 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Det hadde bare vært så Square-Enix å finne på noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Forstår ikke hvorfor dere som har lyst å prøve disse spillene ikke har brukt en emulator som ePSXe for lenge siden? De spiller alle PS1/PS2 spill og kontroller er bare å hooke opp med USB-kabel så virker den perfekt på PC. HDMI-kabel til TV'n så kan du sitte i sofaen og game PS1/2 spill uten konsollen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Forstår ikke hvorfor dere som har lyst å prøve disse spillene ikke har brukt en emulator som ePSXe for lenge siden? De spiller alle PS1/PS2 spill og kontroller er bare å hooke opp med USB-kabel så virker den perfekt på PC. HDMI-kabel til TV'n så kan du sitte i sofaen og game PS1/2 spill uten konsollen. Fordi det er rimelig vrient å rippe BIOS fra PlayStation. HLE BIOS-støtten kom jo først i mars i fjor. Eller så kan det være fordi ePSXe kan være litt mer knotete enn man kanskje tror, med plug-ins som yter forskjellig fra spill til spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Forstår ikke hvorfor dere som har lyst å prøve disse spillene ikke har brukt en emulator som ePSXe for lenge siden? De spiller alle PS1/PS2 spill og kontroller er bare å hooke opp med USB-kabel så virker den perfekt på PC. HDMI-kabel til TV'n så kan du sitte i sofaen og game PS1/2 spill uten konsollen. Fordi det er rimelig vrient å rippe BIOS fra PlayStation. HLE BIOS-støtten kom jo først i mars i fjor. Eller så kan det være fordi ePSXe kan være litt mer knotete enn man kanskje tror, med plug-ins som yter forskjellig fra spill til spill. Man trenger ikke å rippe biosen selv, det er jo bare å hente ned. AtW Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Forstår ikke hvorfor dere som har lyst å prøve disse spillene ikke har brukt en emulator som ePSXe for lenge siden? De spiller alle PS1/PS2 spill og kontroller er bare å hooke opp med USB-kabel så virker den perfekt på PC. HDMI-kabel til TV'n så kan du sitte i sofaen og game PS1/2 spill uten konsollen. Fordi det er rimelig vrient å rippe BIOS fra PlayStation. HLE BIOS-støtten kom jo først i mars i fjor. Eller så kan det være fordi ePSXe kan være litt mer knotete enn man kanskje tror, med plug-ins som yter forskjellig fra spill til spill. Man trenger ikke å rippe biosen selv, det er jo bare å hente ned. AtW Jeg vet. Derfor slang jeg på blukeemotikon. Poenget mitt er at det er et lovbrudd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Er det, om man selv eier en maskin? Jeg trodde ikke det, og er det et lovbrudd, så driter jeg ærlig talt i det, at det er mer lettvint å laste ned biosen enn å hente den ut selv ser jeg ingen moralske betenkeligheter med. AtW Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Kan jo være gøy på telefonen som ikke har så stor skjerm, men på PC vil det fortsatt se alt for grøtete ut for min smak. Det er begrenset hvor mye "HD" relanseringer av gamle PSX spill kan være så lenge en må ta utgangspunkt i forhåndsrendrede bakgrunner fra 90-tallet med en native oppløsning på 320x240. Endret 4. januar 2016 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Deilig! Beste spelet i serien. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Forstår ikke hvorfor dere som har lyst å prøve disse spillene ikke har brukt en emulator som ePSXe for lenge siden? De spiller alle PS1/PS2 spill og kontroller er bare å hooke opp med USB-kabel så virker den perfekt på PC. HDMI-kabel til TV'n så kan du sitte i sofaen og game PS1/2 spill uten konsollen. Ja særlig, tror neppe karakterene ser så detaljert ut i emulatoren. Visst du ser nøye etter så har de gjort om karakterene for Steam, kommer fra Nr 1 FF 9 fan. Kjøper heller dette og viser støtte for det beste FF spillet i stedet for og laste ned noe crappy Emulator spill som sikker kjører for fort eller for tregt. De har tydeligvis lært fra forrige Re-realese og endelig laget noe bra. Tilogmed teksten er laget om. Endret 4. januar 2016 av Realzi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Det er ingenting crappy med emulator. Det kjører prikk likt ps1-versjonen og ser akkurat likt ut so. den. Men whatever. Vent ivei for all I care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå