Evanta Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg er på let etter et nettbrett til å bruke på forelesninger; åpne worddokumenter, powerpoint og ta notater. I tillegg tenker jeg at den er grei å kunne bruke litt ellers til å se filmer/serier, så en grei skjerm vil være en fordel. Da jeg har windows pc og android telefon, tenker jeg at det er greiest med windows eller android operativsystem. Jeg har i utgangspunktet tenkt å bruke 3000-4500 kr, men dersom jeg ikke finner et godt alternativ, vurderer jeg å kjøpe sony z4 tablet, da jeg har sony z3 mobil - men kunne godt tenkt meg å kjøpe noe litt rimeligere. Skjermstørrelsen bør være ca 10" med tanke på at jeg vil åpne og lese en del dokumenter, i tillegg til at jeg ønsker å kunne se film på det. Den bør også være litt rask:) Ser for meg et nettbrett hvor jeg kan laste inn powerpointen (e.l) som foreleser bruker fra itslearning, og notere direkte på powerpoint sliden mens jeg sitter på forelesning. Altså sånn at mine notater blir håndskrevet der jeg skiver det, uten at jeg må styre med tekstbokser, sånn at jeg lett kan tegne inn figurer, formler og merke viktige ting - uten å styre med å åpne tekstbokser o.l. Finnes det apper og nettbrett som gjør dette mulig? Jeg har ikke peiling på nettbrett, men håper noen kan hjelpe meg med å finne et nettbrett som kan passe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå