BRH97 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Hei, er på utkikk etter en ny pc å bygge. Dermed trenger jeg hjelp til delene jeg trenger for mitt behov! Pcen er beregnet for tunge og vanelige spill, programvare og skolearbeid. (Word/windows osv fikser jeg selv.) Mine behov for pcen er: Ram 16GB. SSD (uavhenig størrelse) Lys i kabinette, eller etter montering av kjøpte lys. Minst 2 avganger for skjerm. (skal ha 2 skjermer). Skal kunne spille det meste på High/ultra. Skal kunne kjøre tunge programvarer som f.eks; Adobe, Vegas osv. Her e en liste jeg har fått av en kompis. Tips til forbedringer? Ikke over 15k! Gjerne billigere Fins sikkert billigere varer pga merke. Kom med tips til denne listen eventuelt en helt ny en - BR Endret 3. januar 2016 av BRH97 Lenke til kommentar
BRH97 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Ting jeg har som kan overføres fra den gamle til den nye: DVD-rom, Strømforskyning (silver), CPU Kjøler. Men kan vurdere å kjøpe nytt, siden alt er fra 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå