Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler jeg ikke får nok luft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen andre symptomer, for eksempel blir fort sliten i pusten, mye tett, slimete, kortpustet eller lignende? For å føle at man ikke får inn og/eller ut nok luft kan være tegn på astma eller eventuelt tette luftveier.

Lenke til kommentar

Ja! Har mye slim. Ganske kortpustet og vil jeg si. Og veldig mye rennende nese om det har noe å si? Ofte forskjølet.

Samme som meg det ? Jeg har anstrengelsesastma da, merker ikke SÅ mye til den i hverdagen, bortsett fra ved trening og at slimhinnene mine er litt fucka og jeg er ofte forkjøla. Uansett greit å teste lungene, selv om det ikke er sikkert det er noe galt med dem eller luftveiene dine. Rådfør deg med lege ?

Lenke til kommentar

Ja, skal til legen på tirsdag:(( tror nok det har med angsten min å gjøre eller de hovne mandlene:/ har prøvd å ikkje stresse så mye da jeg først trodde det var derfor.

Kom deg til legen. Hvis du har angst eller er ofte stresset kan det være årsaken til det. Selv har jeg ofte en følelse av at jeg ikke får trekket inn nok luft.

Anonymous poster hash: 86756...54e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...