AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Føler at det ligger noe i klem i halsen. Føler eg ikke får puste inn og ut orkentlig. Veldig plagsomt. Har også det som kalles mandelstein. Kan det være pga det? Burde jeg gå til lege? Anonymous poster hash: 86756...54e Lenke til kommentar
0nyx Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Gå ti lege og test deg for astma ? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Neida du trenger ingen lege, alle helseplager bør løses over Internett, det er slik du får den beste behandlingen. Skikkelige leger som vet hva de driver med er oppskrytt 2 Lenke til kommentar
0nyx Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har du noen andre symptomer, for eksempel blir fort sliten i pusten, mye tett, slimete, kortpustet eller lignende? For å føle at man ikke får inn og/eller ut nok luft kan være tegn på astma eller eventuelt tette luftveier. Lenke til kommentar
Malin4 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Ja! Har mye slim. Ganske kortpustet og vil jeg si. Og veldig mye rennende nese om det har noe å si? Ofte forskjølet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Helt klart en jobb for Internettlegene ikke en ordentlig lege. Endret 3. januar 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Malin4 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Går nok til fastlegen. Men kan det ha en sammenheng med store mandler? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Du kan ta bilde av det når du gaper. Mandlene ligger på begge sidene av drøvelen. http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/forstorrede-mandler-tonsillehypertrofi-3477.html Lenke til kommentar
0nyx Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja! Har mye slim. Ganske kortpustet og vil jeg si. Og veldig mye rennende nese om det har noe å si? Ofte forskjølet. Samme som meg det ? Jeg har anstrengelsesastma da, merker ikke SÅ mye til den i hverdagen, bortsett fra ved trening og at slimhinnene mine er litt fucka og jeg er ofte forkjøla. Uansett greit å teste lungene, selv om det ikke er sikkert det er noe galt med dem eller luftveiene dine. Rådfør deg med lege ? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hvis det er i halsen din tviler jeg på det er astma. Les denne artikkelen om VCD Lenke til kommentar
Ciggy Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Kom deg til legen. Hvis du har angst eller er ofte stresset kan det være årsaken til det. Selv har jeg ofte en følelse av at jeg ikke får trekket inn nok luft. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Ja, skal til legen på tirsdag:(( tror nok det har med angsten min å gjøre eller de hovne mandlene:/ har prøvd å ikkje stresse så mye da jeg først trodde det var derfor. Kom deg til legen. Hvis du har angst eller er ofte stresset kan det være årsaken til det. Selv har jeg ofte en følelse av at jeg ikke får trekket inn nok luft. Anonymous poster hash: 86756...54e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå