Frank på tur Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Hei ? Jeg skal reise på ferie helt alene for største gang om ca 2 mnd, jeg har vært på ferie i gran canaria hver vinter så lenge jeg kan huske, men nå har jeg bestemt meg for å dra alene. Jeg gruer meg egentlig ganske mye siden jeg er redd for å ikke ha noe annet selvskap enn mitt eget. Er det noen der ute som har tips på hva man kan gjøre for å få en sånn ferie til å bli bra eller hvor man kan finne en reisepartner??? Endret 3. januar 2016 av Frank på tur Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Bo på et herberge, da får du deg fort venner Jeg vil anbefale deg å undersøke litt på forhånd om det er ting du kan finne på, gjerne dagsturer. Ser for meg at det kan bli kjedelig å lese en bok på stranden alene i ei uke. Lenke til kommentar
ili Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Du kan alltids gå på en bar når du kommer dit eller sjekke noen internet dating sider som er populære i landet før du drar ned. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Sjekk også ut walking tours. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå