Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne tittelen på et "space exploration" spill

Anbefalte innlegg

For en stund siden kom jeg over et spill der man våknet opp på et romskip eller noe slik og så måtte man gå rundt og utforske det for å finne ut hvem man er, hvordan man har havnet der osv. Jeg klarer ikke å komme på hva det heter. Har googlet i snart en time uten å komme noe nærmere svaret, så jeg håper at noen her kanskje vet hva jeg snakker om.

Mener at tittelen lignet på "The Talos Principle". "Talon..." et eller annet kanskje? Men det kan og hende jeg bare blander sammen. Har ikke peiling. Hadde blitt veldig takknemlig om noen kunne fortelle meg hva jeg tenker på. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spillet fra nyere tid?

Jepp. Jeg klarte selvfølgelig å finne ut hva jeg tenkte på 15 minutter etter at jeg postet. :p

Spillet jeg tenkte på var "Tacoma" og det kommer ut i 2016. :)

Ah, skulle akkurat til å nevne det. Gleder meg selv, håper det blir like mystisk som Gone Home var :)

Du kan også ha Adrift på radaren om du liker slike spill. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er spillet fra nyere tid?

Jepp. Jeg klarte selvfølgelig å finne ut hva jeg tenkte på 15 minutter etter at jeg postet. :p

Spillet jeg tenkte på var "Tacoma" og det kommer ut i 2016. :)

Ah, skulle akkurat til å nevne det. Gleder meg selv, håper det blir like mystisk som Gone Home var :)

Du kan også ha Adrift på radaren om du liker slike spill. 

Ja vi får håpe det. :) Likte Gone Home. Ikke helt sikker på hva jeg synes om slutten men.

Adrift ja. Det skal jeg sjekke ut. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...