AfterGlow Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Av og til er det de mest unødvendige innretningene som er de artigste.Hva med en bensindrevet blyantspisser? 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det der er ingen bensinmotor. 4 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Genialt. Ser for meg at disse står på ca 90% av skrivebord rundt om i verden innen 5 år. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Bare vent til Tesla kommer med sin moddel.. :-p 2 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvis den ikke kan styres fra en app, så vil jeg ikke ha den... ? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Lykke til med importen av denne :-) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Genialt. Ser for meg at disse står på ca 90% av skrivebord rundt om i verden innen 5 år. Jepp, alle kvitter seg med PC'er og kulepenner så drar vi igang salg av "retroutstyr for de motebevisste" så kan denne selges som et tilleggsutstyr som "tar produktiviteten til nye høyder" 1 Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Aaaaaagh. Det er ikke en BENSINmotor. Aaaaagh. Nitro står det jo med.. aaaaaaaagh.... (Metanol) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg tror jeg venter til modellen med RTA96C kommer ut, vi må ha skikkelig motorkraft for å spisse blyanter. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Den er ikke miljøvennelig nok Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 ikke så veldig glup den løsningen hans med bremsen... når han gir gass på motoren men holder igjen utgående aksel fra girkassen med bremsen, så må clutchen slurre... da blir den fort utslitt men morsomt prosjekt, slike prosjekt flere ungdom burde drive med Jeg og en kamerat lagde en båt ut av ett krasjet sjøfly når vi var små, nitro motor, propell og understellet fra sjøflyet som var krasjet. Morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå