knutby Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Skal på sesjon den 20. Noen som vet hva som skjer der? Drømte om at det hele var et stort komplott isenesatt bare for at helsesøstra skulle få sjekke "pungen" en gang til... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Det første du må gjøre når du kommer til sesjon er å tisse i en kopp. Så sitter du venter litt. Så blir du informert hva militæret er og dine muligheter innenfor militæret. Så venter du litt igjen. Deretter er det en kunnskapstest/iq-test. Diverse matte oppgaver og logiske oppgaver. Så skal kroppen din sjekkes litt, vekt, syn og hørsel. Hvis du har eventuelle papirer i fra lege så må de leveres. Og helt til slutt så prater du med en av befalet om hvor du ønsker å havne i militæret. Sånn var det når jeg var på sesjon ihvertfall Endret 17. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 japp, var sånn for meg også.. en heller kjedelig dag Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dårlig med røykemuligheter, vet aldri når du blir kallt inn til ditt eller datt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dårlig med røykemuligheter, vet aldri når du blir kallt inn til ditt eller datt. det var ikke no problem for oss, fikk beskjed når ditt og datt skjedde, pluss når vi sto i kø til lege etc så merka man jo lett hvor lang tid det tok, så da var man også oppe å tok en røyk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dårlig med røykemuligheter, vet aldri når du blir kallt inn til ditt eller datt. det var ikke no problem for oss, fikk beskjed når ditt og datt skjedde, pluss når vi sto i kø til lege etc så merka man jo lett hvor lang tid det tok, så da var man også oppe å tok en røyk Heldig da. Klarte å snike til meg en røyk mellom hørsel/synstest og legen. hehe, husker fremdeles ansiktsuttrykket på legen når jeg tok av meg genseren og blottet ei rød tskjorte med hammer og sigd Fyren var hyggelig helt til jeg tok av meg genseren Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Sesjon er mye venting. Vet ikek hvor du skal, men i oslo har de brusautomat, ta med penger. Brosjyrene til forsvaret blir du lei av. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ble ikke dere "befølt"? virker hvertfall ikke sånn på postene deres jeg ble "befølt"! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ble ikke befølt ney. Bare en "ta av deg på overkroppen" : Kanskje han ikke likte meg fordi jeg glemte det forbanna nummeret så de måtte loke i 10min for å finne ut at det var meg? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ble ikke dere "befølt"?virker hvertfall ikke sånn på postene deres jeg ble "befølt"! Ble du befølt Han sesjons legen virka lit homo, men så vit jeg veit så befølte han ingen av oss som var der, han spurte om han kunne ta på ballenne til han ene der da men han lot han ikke få lov. Den pisse prøva hadde jeg problemer med. Glemte at jeg skulle ta en slikt tes, så jeg var på do føre jeg dro dei. Fikk ikke ut ei dråpe en gang, ha sado kjærringa som var der sa lit morskt at jeg måtte kærre meg ned og ta den etter foredraget. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hmmmm, høres ut som endel tvilsomme greier dette her, med beføling og diverse Anyway... er det ikke sånn der fysisk test også da? 3000m eller no? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hmmmm, høres ut som endel tvilsomme greier dette her, med beføling og diverse Anyway... er det ikke sånn der fysisk test også da? 3000m eller no? Nejda... relax Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hmmmm, høres ut som endel tvilsomme greier dette her, med beføling og diverse Anyway... er det ikke sånn der fysisk test også da? 3000m eller no? Nejda... relax Phew! lettelse.. da har jeg enda litt tid på meg til å komme i form ^_^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ikke no beføling da jeg var på sesjon nei. Jeg blei strippet til boxern og fyren kjente på magen og drit...ikke no berøring av intime steder da jeg var der. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 da er det sant .. det er bare "basen" i Porsgrunn hvor de fortsatt beføler folk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Da jeg kom skulle vi pisse i en kopp, deretter var det foredrag og så var det syn/hørsel-test og man sjekket høyde/vekt. Deretter var det to ord med en lege (han spurte om vi følte oss i fin form, vi svarte ja og han satt 9'ere over alt), så snakkte man med en fyr og så var man ferdig. Vi skulle ha IQ-test-ting men han som var ansvarlig var syk Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 da er det sant .. det er bare "basen" i Porsgrunn hvor de fortsatt beføler folk Jeg var på basen i porskerund nå i høst, ikke noe beføling der. Enda det så ut som llegen hadde sikkelig løst. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg var litt stressa når jeg kom til sesjon, ti minutter for sein som vanlig, og jeg hadde glemt igjen et sånn "legekontroll" ark. så nå legen spurte om gjennomsnittlig tobakks -og alkoholforbuk så svarte jeg 300 sigg i mnd og 1-2 kasser pils. han fikk litt bakoversveis ble ikke kledd av eller noen ting. var inne hos legen i 2 minutter. han lurte på om jeg var aktiv i noe. "fotball" svarte jeg, og han sa at han var fotball proff i usa på 40-tallet han var minst 80 år gammel, seriøst. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Måtta ta en Matte & Logikk test Så måtte eg pissa i ein kopp Så var det høsel og syn test Så var de legesjekkgreie Den legen begynnte å snakke om hvor lett det er å få Ballekreft i 18-25 års aldere.. Jeg satt bare der som WTF Så var det noe spørsmålgreier... Og så var det slutt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 så nå legen spurte om gjennomsnittlig tobakks -og alkoholforbuk så svarte jeg 300 sigg i mnd og 1-2 kasser pils. han fikk litt bakoversveis jøss, ikke mer. Jeg svarte 500 sigg og for mye alkohol. At jeg i tillegg kom med ei t-skjorte med hammer og sigd og en fuct genser gjorde vel sitt til at jeg ikke har blitt innkallt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå