Moskus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hvem vil egentlig ha en egen app til alt av utstyr i huset? Det er det store spørsmålet. Problemet har blitt at "alle har det" så derfor må "alle ha det". Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Det er jo mange grunner til å ha en egen app på mye utstyr. Husket jeg å slå av kaffetrakteren? Sjekk appen. Er vaskemaskinen ferdig? Sjekk appen. Er døren låst? Sjekk appen. Er garasjeporten nede? Sjekk appen. osv. osv. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Det er jo mange grunner til å ha en egen app på mye utstyr. Husket jeg å slå av kaffetrakteren? Sjekk appen. Er vaskemaskinen ferdig? Sjekk appen. Er døren låst? Sjekk appen. Er garasjeporten nede? Sjekk appen. osv. osv. Poenget er at med et integrert smarthus, så sjekker du én app som har all informasjon, istedenfor å måtte åpne 10-15 forskjellige apper. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 ... Poenget er at med et integrert smarthus, så sjekker du én app som har all informasjon, istedenfor å måtte åpne 10-15 forskjellige apper. Klart det, jeg refererte jo til samme app i eksempelet mitt Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Det er jo mange grunner til å ha en egen app på mye utstyr. Husket jeg å slå av kaffetrakteren? Sjekk appen. Er vaskemaskinen ferdig? Sjekk appen. Er døren låst? Sjekk appen. Er garasjeporten nede? Sjekk appen. osv. osv. Derfor jeg har HStouch Problemet blir som Moskus sier at de fleste lager apper som ikke snakker med andre på en enkel måte. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Da er det bare en ting å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå