Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Meget severdig. Flotte linjer i skyene som bidrar til fin dybde i bildet. Er det Snapseed du har brukt her også ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Kæmpeflott miljø bilde lady I morra jobb igjen, ska bli godt at svømme lit igjen Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Et flott og velkomponert bilde dette Helene hvor komp, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Superflott Helene!! Tusen takk Tove! ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Meget severdig. Flotte linjer i skyene som bidrar til fin dybde i bildet. Er det Snapseed du har brukt her også ? Mvh. Rolf Hei Rolf! Takk for fin tilbakemelding! Jo, det ble en tur innom Snapseed for å hente ut litt mer av skyene. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Kæmpeflott miljø bilde lady I morra jobb igjen, ska bli godt at svømme lit igjen Hilsen Leif Thank you Lord! Svømme!?, svømmer du på jobb? Det er vel litt uvanlig☺ Jeg får vel komme meg på jobb jeg også i morra. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Et flott og velkomponert bilde dette Helene hvor komp, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Tusen takk for finfin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Kæmpeflott miljø bilde lady I morra jobb igjen, ska bli godt at svømme lit igjen Hilsen Leif Thank you Lord!Svømme!?, svømmer du på jobb? Det er vel litt uvanlig☺ Jeg får vel komme meg på jobb jeg også i morra. Bare hyggelig ?Yes lady, svømmer på jobb ? ? Er svømmevakt ? Hilsen Leif Lord, Nikon Man ? 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Flott komponert bilde. Vurdert å omtrent halvere himmelen ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Kæmpeflott miljø bilde lady I morra jobb igjen, ska bli godt at svømme lit igjen Hilsen Leif Thank you Lord!Svømme!?, svømmer du på jobb? Det er vel litt uvanlig☺ Jeg får vel komme meg på jobb jeg også i morra. Bare hyggelig Yes lady, svømmer på jobb Er svømmevakt Hilsen Leif Lord, Nikon Man Ok, sånn å forstå! Jeg bare svømmer i papirer på jobb jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Flott komponert bilde. Vurdert å omtrent halvere himmelen ? Ja, vurderte det og forkastet det Lot himmelen spille førstefiolin denne gangen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Kæmpeflott miljø bilde lady I morra jobb igjen, ska bli godt at svømme lit igjen Hilsen Leif Thank you Lord!Svømme!?, svømmer du på jobb? Det er vel litt uvanlig☺ Jeg får vel komme meg på jobb jeg også i morra. Bare hyggelig Yes lady, svømmer på jobb Er svømmevakt Hilsen Leif Lord, Nikon Man Ok, sånn å forstå! Jeg bare svømmer i papirer på jobb jeg. Førstår, greit Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Excellent capture!! regards 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Excellent capture!! regards Thank you Bekir! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Tar sjansen på å nevne 30-40% beskjæring av himmelen for å øke dybdefølelsen ytterligere. Du er litt for langt unna til å få gitt meg en på trynet - håper jeg. Scroll deg oppover og kjenn på det så kanskje du finner at en versjon der 50% himmel forsvinner også kan funke. Mange muligheter her. God virkning av lav kameravinkel. 29 mm. brennvidde gjør jo også sitt. Fint lys, skarphet, farger etc. etc. Roar 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Kjente sted----fine farger/ok komp. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Flott himmel og skyformasjoner som "gjør" bildet synes jeg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Tar sjansen på å nevne 30-40% beskjæring av himmelen for å øke dybdefølelsen ytterligere. Du er litt for langt unna til å få gitt meg en på trynet - håper jeg. Scroll deg oppover og kjenn på det så kanskje du finner at en versjon der 50% himmel forsvinner også kan funke. Mange muligheter her. God virkning av lav kameravinkel. 29 mm. brennvidde gjør jo også sitt. Fint lys, skarphet, farger etc. etc. Roar Hahaha, du behøver ikke være redd for å gi meg kritikk Roar, jeg er ikke særlig voldelig av meg Regnet jo med å få pes for den store himmelen Men denne gangen var det et bevisst valg fra min side, selv om jeg ser jo helt klart at det godt kunne vært beskåret annerledes. Men tusen takk skal du ha for innspill i dag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg