TheodorBjork Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hei,Jeg fikk en Tassimo Vivy til jul (ja, jeg fikk en i 2015 ), men jeg får ikke brukt den fordi jeg får ikke "rensedisken" til å funke. Av en eller annen grunn nekter lokket å lukke seg hvis jeg legger i disken.Noen som har erfaring her? Hva kan jeg gjøre feil? Så flaut å måtte gå til butikken å spørre... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Har en tassimo selv. Den gule saken (T DISC) legges inn på samme måte som en kapsel, med barcode ned, og så er det bare å lukke. Man må jo ta i litt, men det er ikke vanskelig. Klarer du lukke den med en vanlig kapsel i? Ellers er ett trykk med T DISC i kort rens, mens hvis man har i slik "rense middel" i vannet, kan man holde knappen inne lenge (5-10 sek kanskje) så starter et langt program. Iallfall slik det er på min, men har ikke nøyaktig samme modell. Men vil tippe det er likt. http://www.tassimo.co.uk/INTERSHOP/static/WFS/Tassimo-GB-Site/-/Tassimo-GB/en_GB/Machines/VIVY%20T12/PDF%20User%20Guides/TASSIMO_Vivy_2Grafic_All_PRINT.pdf Endret 3. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Har en tassimo selv. Den gule saken (T DISC) legges inn på samme måte som en kapsel, med barcode ned, og så er det bare å lukke. Man må jo ta i litt, men det er ikke vanskelig. Klarer du lukke den med en vanlig kapsel i? Ellers er ett trykk med T DISC i kort rens, mens hvis man har i slik "rense middel" i vannet, kan man holde knappen inne lenge (5-10 sek kanskje) så starter et langt program. Iallfall slik det er på min, men har ikke nøyaktig samme modell. Men vil tippe det er likt. http://www.tassimo.co.uk/INTERSHOP/static/WFS/Tassimo-GB-Site/-/Tassimo-GB/en_GB/Machines/VIVY%20T12/PDF%20User%20Guides/TASSIMO_Vivy_2Grafic_All_PRINT.pdf Tusen takk! Måtte bare bruke litt makt. Var redd for å ødelegge den, men nå funker det! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Godt godt! Nå kan du begynne å kose deg med dyr kaffe Tassimo, og tilsvarende kapselmaskiner, er jo veldig greit for å få en kjapp kopp kaffe. Men for 6 kroner koppen syntes jeg det er litt stivt. Jeg liker best kokekaffe eller presskanne, men det tar jo tid, så da blir det til man man bruker kapselmaskinen mye. Litt råflott, men det er jo raskt og greit.. Endret 3. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå