ExtremeGo Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Har fått installert ruter og dekoder fra nextgentel, står at jeg er koblet til Internett , må man aktivere ruteren hos dem ? De er stengt idag så lurer på om noen har erfaring med de Endret 3. januar 2016 av ExtremeGo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det merker du vel fort når du kobler til enhet og prøver å gå på nett? Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Alt lyser og jeg får koblet til men, kommer ikke inn på noe nettleser. Syntes det er rart at jeg ikke har fått noe info om aktivering av ruter , manglende info .. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg fikk min router lenge før linja var koblet opp. Hvilken oppkoblingsdato står det når du logger inn på Nextgentel sine nettsider? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Så lenge routeren er koblet til ditt kundenummer, noe den burde være siden den er sendt til deg, så skal det ikke være noe i veien for at det funker. Hvilken feilmelding får du i nettleseren? Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Installasjons dato : 28/12 2015 Leveransedato : ingenting Får ikke opp feilmelding bare gul trekant på pc .. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Så lenge routeren er koblet til ditt kundenummer, noe den burde være siden den er sendt til deg, så skal det ikke være noe i veien for at det funker. Hvilken feilmelding får du i nettleseren? Antar at jeg må ringe inn og be dem aktivere , burde man ikke gjøre det selv på nettsiden? Har heller ikke fått noe info om det , syntes det er veldig rart ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Antar at jeg må ringe inn og be dem aktivere , burde man ikke gjøre det selv på nettsiden? Har heller ikke fått noe info om det , syntes det er veldig rart ! Jeg har alltid hatt inntrykk av at de kobler dette opp mot ditt kundenummer før de sender det men kan jo hende jeg har misforstått noe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Utstyret ditt er nok klart, men det er ikke sikkert linja di er aktivert i sentralen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå