Bjonness406 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hvis du skal ha lys i PCen ville jeg heller anbefalt deg å kjøpe nzxt hue+, da har du mulighet til å stille og forandre på lyset https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/installasjonogmodding/led-belysning/nzxt-hueadvancedpcillumination/225345.11124/ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 slik at du kan se inne i PC-en når det går av en eksplosjon. Trenger ikke monitor lenger, bare HUE+ og sidepanel med vindu. 1 Lenke til kommentar
tomfje Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Smart! da blir det en slik istedenfor. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 slik at du kan se inne i PC-en når det går av en eksplosjon. Trenger ikke monitor lenger, bare HUE+ og sidepanel med vindu. Greit for deg, du slipper å kjøpe Hue+ og sette på sidepanel når du har et testbord istedenfor kabinett Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Kjører på mATX bygg nå. Hardtubing og bling bling MED sidevindu Måtte teste noe nytt vettu. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Kjører på mATX bygg nå. Hardtubing og bling bling MED sidevindu Måtte teste noe nytt vettu. Du får poste noen bilder når du er ferdig Lenke til kommentar
tomfje Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 takkk for hjelpen poster noen bilder når eg er ferdig. Lenke til kommentar
tomfje Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 jeg skulle akkurat til å bestille da jeg kom til å tenke på hvilken r9 390 er best? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hmm ... Hvis du har planer om å bruke 700 kroner på lys, så ville jeg jo mye heller brukt de pengene på skjermkort?! Du er jo nesten oppe på 390X med de 700 spenna. Galskap, du må tenke ytelse Men skjermkort, les reviews. Det kommer ann på om du vil ha no-fan mode eller generelt vil fokusere på støy. Asus Strix, Msi gaming, Gigabyte gaming/windforce, sapphire trix asus dc2 .. tror jeg hadde kjøpt hvasomhelst utenom xfx (som igjen er en subjektiv oppfatning). Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Hei, I signaturen min er en itx-build som fungerer veldig bra for meg. Hvis du bytter ut GPU til et r9 fury nano kan du tilogmed få plass i et Elite 110 kabinett. Pc'n blir ikke lettere og mindre enn det. Builden her funker for meg da mitt bruksareal omfatter annet enn bare spilling også. Fungerer utrolig godt for spilling og nontheless. Endret 6. januar 2016 av tommynecro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå