_h_e Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hei Jeg og kjæresten min har planer om å dra til syden sammen snart. Jeg har aldri vært i syden før, så derfor lurer jeg på om noen har erfaringer fra før? Hvor burde vi reise? Noen fine hoteller f.eks, som ikke er altfor dyrt? Positivt/negativt osv? Setter pris på alt av svar! 1 Lenke til kommentar
Gutt 18 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 MALAGA! fine strender å flott miljø. kan ikke så mye om hoteller men søk det opp! Lenke til kommentar
_h_e Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 MALAGA! fine strender å flott miljø. kan ikke så mye om hoteller men søk det opp! Skal sjekke ut, men tenkte kanskje Gran Canaria eller noe i den duren. Puerto Rico kanskje :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hva slags ferie vil dere ha? Rolig, party, aktiviteter, sightseeing/severdigheter, leie bil/MC? Budsjett? Lenke til kommentar
Sci Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Typiske "nybegynner" feriesteder er vel Gran Canaria, Mallorca, Kypros og kanskje Kreta. Litt avhengig av hva dere er ute etter. Bare sol og bad så kan dere jo nesten dra hvor som helst som har passende temperatur, og med en norsk reisearrangør og får dere nok en fin og trygg tur. Skal dere ta rutefly + finne eget hotell så er jo jobben langt større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå