AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Eg går på en privat grunnskole i 10 klasse. Eg lurer bare på sånn generelt hva skolen forsikrer og ikke? F.eks visst noen mister brillene sine i bakken som følge av gymnastikk, (selv om det var hans egen feil) osv.. Takk Anonymous poster hash: 963fb...c94 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Spør skolen eller foreldrene dine. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg tviler på at private skoler forsikrer elevenes eiendeler, men kan ikke utelukke det. Hør med skoleadministrasjonen. Briller og annet man har med seg ut fra hjemmet forsikres vanligvis gjennom reiseforsikring. Hør med foreldrene dine om de har kjøpt reiseforsikring for deg og eventuelt egenandel og andre vilkår. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Elever skal være ulykkesforsikret, jfr. opplæringsloven § 13-3b. Ulykkesforsikringen dekker nødvendige utgifter til behandling og erstatning ved død eller varig medisinsk invaliditet, jfr. opplæringslovforskriften § 8-3. Forsikringen er en personforsikring, og dekker derfor ikke skade på elevenes eiendeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå