Emilie Ø G Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hei. Vi er 7 jenter på 18 år som skal på en tur til utlandet til sommeren. Vi vil ikke til disse typiske party stedene som magaluf, ayia napa, ibiza osv. Men vi vil et sted hvor vi kan gå ut, men et sted som tilbyr andre ting enn uteliv også. Vi har vært litt fram og tilbake mellom Marbella eller Rhodos. Er det noen som har erfaringer fra disse stedene eller noen som kan annbefale noen andre steder i Europa? Lenke til kommentar
Gutt 18 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Marbella er en ganske dyr plass har reist der mange ganger med familien min, ville heller tatt en tur til rhodos om jeg var dere billigere å like fint! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Dere kan jo alltids besøke min leilighet Hehe, uansett. Barcelona (veldig konge). Derfra kan man enkelt reise til andre bra lokasjoner også. F.eks Sardinia, Corsika, Marbella, Nice, Cannes, Ibiza, Mallorca osv. Endret 6. februar 2016 av zeebra 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Rhodos er veldig bra. De har veldig fine strender, hyggelige folk, en gamleby med masse å se på, havn hvor du kan bli med på båttur rundt øya, og ikke minst veldig god mat. Vi har for eksempel leid bil et par ganger og kjørt rundt på øya. Samtidig er det masse partyfolk der, hvis dere skulle ha lyst til å feste en kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå