Wezto Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Linker til en video som minner fra sommeren på Gardermoen. Noen av dere som var der? eller ser dere selv på videoen? Legg gjerne igjen en like eller abboner til oss Endret 3. januar 2016 av Wezto Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ja jeg skal gi dere noe å utvikle dere på; Fy f.. dere kjører som noen livsfarlige idioter. Skulle vært fratatt førerkortet et par år til dere lærte dere å oppføre dere i trafikken. 1 Lenke til kommentar
Wezto Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Ja jeg skal gi dere noe å utvikle dere på; Fy f.. dere kjører som noen livsfarlige idioter. Skulle vært fratatt førerkortet et par år til dere lærte dere å oppføre dere i trafikken. Skal si meg enig at kjøringen til alle var veldig idotisk der. men sånn blir det desverre av 200 ungdom som kjører rundt. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det var en skikkelig gjeng idioter ja. I tillegg så det ut til å mangle mye på sikkerhetsutstyr blant mange av de. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Er vel snart på tide å øke aldersgrensen på førerkort, dessverre... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Kjenner han som filmet med GoPro. Hadde planer om å dra, men husker ikke hvorfor det ikke ble noe av. Endret 3. januar 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det var en skikkelig gjeng idioter ja. I tillegg så det ut til å mangle mye på sikkerhetsutstyr blant mange av de. Det kom ikke som noen overraskelse at flere manglet sikkerhetsutstyr når majoriteten virket til å kjøre moped på den videoen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 I min krets ble ikke sikkerhetsutstyr utenom hjelm og hansker ansett som noen nødvendighet, med mindre man skulle langt eller kjørte noe som gikk fortere enn moped. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå