oOF Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hva er greia egentlig? Hvor mange hamstringskader har dere hatt denne sesongen? Dårlig trent gitt. Jeg tror kanskje at noen i klubben bør ha en gjennomgang av trening, underlag og skotyper for å nevne noe. Stallen til Liverpool er ikke bra nok til å dekke når de som skal være best på førstelaget bare går noen få kamper før de blir skadet. Ibe er tydeligvis ikke venstrefotet... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 FAEN FOR ET KJEKS-LAG!!! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er det mulig? Lovren også? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Her kommer Milner for å skade seg igjen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Herreskaper. Lovren ute også. Hva er det som skjer egentlig Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Legg til lovren.... Edit: litt seint ute der ja.... Endret 5. januar 2016 av Musty Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Faen... Kjenner at jeg har vondt i låret jeg også. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 JADDA!! Så deilig.. Forresten, var det pasning fra Allen der eller forsøk på skudd? lol Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 TV2-kommentatoren sier Allen ikke treffer skikkelig, men er det bare jeg som syns det ser ut om om han passet videre til Ibe med hensikt? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Endelig så putter Ibe Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 TV2-kommentatoren sier Allen ikke treffer skikkelig, men er det bare jeg som syns det ser ut om om han passet videre til Ibe med hensikt? Vi sier det Uansett så leder vi fortjent til pause! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 TV2-kommentatoren sier Allen ikke treffer skikkelig, men er det bare jeg som syns det ser ut om om han passet videre til Ibe med hensikt? Nei, du er ikke den eneste som synes det. For meg ser det også ut som det er med hensikt. Kampen sålangt har vært positiv, innsatsen er hvertfall på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Veldig kjipt med tre skader på en og samme dag dog,det holder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå