.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Jeg vet ikke om det er vits i å oppdrette en ny tråd for det, så jeg spør heller her. Hvordan tvangsletter jeg en mappe på skrivebordet? Har prøvd det meste, men vil faen la seg ikke gjøre. Noen gode forslag? Endret 2. januar 2016 av Hårek Som man ser, du burde absolutt ha opprettet egen tråd! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg vet ikke om det er vits i å oppdrette en ny tråd for det, så jeg spør heller her. Hvordan tvangsletter jeg en mappe på skrivebordet? Har prøvd det meste, men vil faen la seg ikke gjøre. Noen gode forslag? I en elevert CMD prompt eller PS.Ser + tegn i dir eller /link navnet som egentlig ikke er støttet. Kan være du må enable 8.3 names støtte med fsutil. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 F5 på skrivebordet? Eller: http://superuser.com/questions/388860/why-cant-i-delete-files-that-do-not-exist-but-appear-in-my-download-director Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg vet ikke om det er vits i å oppdrette en ny tråd for det, så jeg spør heller her. Hvordan tvangsletter jeg en mappe på skrivebordet? Har prøvd det meste, men vil faen la seg ikke gjøre. Noen gode forslag? I en elevert CMD prompt eller PS.Ser + tegn i dir eller /link navnet som egentlig ikke er støttet. Kan være du må enable 8.3 names støtte med fsutil. Sier meg lite... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Det er bare å søke opp med google http://www.techverse.net/force-delete-file-folder-command-prompt-windows/ Husk å start CMD (run as administrator ). Fint om du med en CMD prompt kunne stelle deg i C:\Brukere\Ally\Skrivebord og kjørt en dir command og postet outputten i tråden om du ikke får det til. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Det er bare å søke opp med google http://www.techverse.net/force-delete-file-folder-command-prompt-windows/ Husk å start CMD (run as administrator ). Fint om du med en CMD prompt kunne stelle deg i C:\Brukere\Ally\Skrivebord og kjørt en dir command og postet outputten i tråden om du ikke får det til. Jeg får det ikke til Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Du kan prøve IObit Unlocker http://www.iobit.com/en/iobit-unlocker.php Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Det er bare å søke opp med google http://www.techverse.net/force-delete-file-folder-command-prompt-windows/ Husk å start CMD (run as administrator ). Fint om du med en CMD prompt kunne stelle deg i C:\Brukere\Ally\Skrivebord og kjørt en dir command og postet outputten i tråden om du ikke får det til. Jeg får det ikke til Du må bytte ut \folder med mappenavnet du vil slette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Dra mappen bort til søppelbøtten og slipp det der... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Det er bare å søke opp med google http://www.techverse.net/force-delete-file-folder-command-prompt-windows/ Husk å start CMD (run as administrator ). Fint om du med en CMD prompt kunne stelle deg i C:\Brukere\Ally\Skrivebord og kjørt en dir command og postet outputten i tråden om du ikke får det til. Jeg får det ikke til Du må bytte ut \folder med mappenavnet du vil slette Det funka heller ikke. Kanskje jeg har skrevet det inn på feil måte? Prøvd med IObit Unlocker også, men det gikk heller ikke. Fatter faen ikke hvorfor det skal være så vanskelig å slette en mappe.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Har en filsti mellomrom i seg, må du bruke "-tegn rundt. I ditt tilfelle blir det "C:\Users\Ally\Desktop\the new toronto + chixtape 3" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Kan du skrive DIR for å få en directory list hvor vi ser navnet. Gå til katalogen først med change directory CD \brukere\ally\desktop Eller CD \users\ally\desktop Eller CD \brukere\ally\skrivebord Eng eller Norsk user profil og mappenavn spørs hva initiell Windows installasjons språk er. Endret 2. januar 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Kan du skrive DIR for å få en directory list hvor vi ser navnet. Gå til katalogen først med change directory CD \brukere\ally\desktop Eller CD \users\ally\desktop Eller CD \brukere\ally\skrivebord Eng eller Norsk user profil og mappenavn spørs hva initiell Windows installasjons språk er. Slik? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Mens du står der kjør RD /S /Q "the new toronto + chixtape 3" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Lukket det vinduet lenge før du svarte, og nå vet jeg ikke åssen jeg kom meg dit igjen. Men fuck it, jeg gir opp. Takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Bare gjør pånytt søk CMD (windows key + S) Høyreklikk CMD og velg "kjør som administrator" I CMD vindu bytt til skrivebordsmappe med CD kommandoen CD \Users\Ally\Desktop DIR for sjekke directory listing Slett med kommandoen RD /S /Q "the new toronto + chixtape 3" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Bare gjør pånytt søk CMD (windows key + S) Høyreklikk CMD og velg "kjør som administrator" I CMD vindu bytt til skrivebordsmappe med CD kommandoen CD \Users\Ally\Desktop DIR for sjekke directory listing Slett med kommandoen RD /S /Q "the new toronto + chixtape 3" Det går fortsatt ikke... ? Lenke til kommentar
hallapådere Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Lenge siden jeg har brukt Windows, men mener du kan skrive inn "regedit" som en kommandolinje, og derifra få opp et register med alternativer for slettinger og endringer i operativsystemet. Usikker på hvordan det var med sletting av enkeltmapper, men jeg tror det skal gå. Beklager hvis jeg er helt på jordet :-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Er dette en torrentfil som ikke er komplett nedlastet /avbrutt .? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Er dette en torrentfil som ikke er komplett nedlastet /avbrutt .? Nei, det var en rar-fil med en mappe som inneholdt to mapper lastet ned fra her http://thenewtoronto.com/download.php Etter jeg hadde extracta rar-fila til skrivebordet, klippet jeg de to mappene inni den første mappa ut og limte dem inn et annet sted, deretter skulle jeg slette den mappa som jeg klippet de to andre mappen ifra skrivebordet, men det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå