Gå til innhold

Spørsmål rundt utgått arbeidskontrakt og videre jobb.

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Før ferien gikk arbeidskontrakten min ut. Jeg får mest sannsynlig jobbe videre hvis jeg ønsker det.

Skal jeg da møte på jobb nå på mandag, eller hvordan gjør man det i situasjoner som denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før ferien gikk arbeidskontrakten min ut. Jeg får mest sannsynlig jobbe videre hvis jeg ønsker det.

Skal jeg da møte på jobb nå på mandag, eller hvordan gjør man det i situasjoner som denne?

Ja, møt på jobb minn sjefen på at kontrakten er gått ut og du ønsker ny. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Ja, møt på jobb minn sjefen på at kontrakten er gått ut og du ønsker ny. 

Hva om man ikke skal jobbe videre, skal man møte opp da og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Har ikke gitt noe beskjed om jeg blir å fortsette eller ikke. Kan jeg da bare bestemme selv om jeg møter opp og spør etter ny kontrakt, eller ikke møter opp?

Lenke til kommentar

Har ikke gitt noe beskjed om jeg blir å fortsette eller ikke. Kan jeg da bare bestemme selv om jeg møter opp og spør etter ny kontrakt, eller ikke møter opp?

For å være ryddig bør du møte opp og ta en samtale rundt det hele, om sjefen ikke er klar over at kontrakten er gått ut og du bare velger å ikke møte opp kan det bli dårlig stemning. og det er jo ikke ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...