Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den følelsen når min fuckfriend blir stille, og virker uitneressert ut etter sexen


Dersom fuckfriend virker uinteressert ut etter sexen  

40 stemmer

  1. 1. Hva ville du følt dersom fuckfrienden din virker helt uinteressert ut etter sexen?

    • At vedkommende ikke bryr seg, og er ikke interessert i å ivareta kontakten
      8
    • At vedkommende har andre saker å gjøre, og prioriterer meg sist
      2
    • At vedkommende har flere sexpartnere
      3
    • At det er slik det skal være.
      21
    • At vedkommende ikke er høflig, og er ingenting å ha som fuckfriend
      6
  2. 2. Ville du blitt såret?

    • Ja
      10
    • Nei
      30
  3. 3. Ville det gått ut over selvbilde ditt?

    • Ja
      8
    • Nei
      32
  4. 4. Ville du ha akseptert situasjonen, og beholdt kontakten, eller kuttet personen ut?

    • Hadde holdt kontakten
      22
    • Hadde kuttet vedkommende ut
      18
  5. 5. Hadde du gitt beskjed om situasjonen til fuckfrienden?

    • Ja
      16
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det får vel egentlig være nok om den saken. Hjelper ikke å gnage på det og lese masse kommentarer om at det var dumt gjort av deg.

 

Du har lært leksen din og er klar for å gå videre. Mener ikke at du skal hoppe inn i et nytt forhold, men starte prosessen med å komme deg over ham og forholdet. Det er viktig at du ikke klandrer deg selv for noe, er ikke så uvanlig å bli lurt av menn pga følelsene man har for dem. Han var rasshølet, ikke du :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, det får vel egentlig være nok om den saken. Hjelper ikke å gnage på det og lese masse kommentarer om at det var dumt gjort av deg.

 

Du har lært leksen din og er klar for å gå videre. Mener ikke at du skal hoppe inn i et nytt forhold, men starte prosessen med å komme deg over ham og forholdet. Det er viktig at du ikke klandrer deg selv for noe, er ikke så uvanlig å bli lurt av menn pga følelsene man har for dem. Han var rasshølet, ikke du :)

Han har alltid sagt at han er så veldig dannet og høflig... men du verden... : dette er ikke noe høflig oppførsel.. Dette er et rasshøl-oppførsel....Det hjelper å vite at han er et rasshøl... for et rasshøl er ingen tap. Det eneste han har gjort er å såre meg dypt... og senke selvbildet mitt rett i toalettet... Men jeg må forsøke å reise meg opp igjen .. Men akkurat nå er jeg langt nede... 

 

Takk for svar... 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var nok et feiltrinn å fortsette med en eks, men nå har du lært. :)

 

Ja jeg har lært at han ikke er den omtenksomme vennen som han ville ha det til at han var..... Han sa at han brydde seg så veldig om meg ;) ,  og da fikk han meg i "garnet" igjen.... og så dumper han meg rett etterpå og får en kamerat til å kontakte meg og si at det var en lek fra hans side med å fucke til mine følelser... Dette var jo koselig ;) Kan nesten ikke tro at det er mulig! Barnslig oppførsel!

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer du å kombinere sex uten følelser da?

Jeg hadde forventet bedre behandling, men den mannen har behandlet meg sånn før.  Jeg var sammen med han i nesten et år, og så dumpet han meg i høst, og så stalket han på nettet, og påsto at han gjorde det fordi han var glad i meg og bryr seg om meg følelsesmessig. Og så sier han at han vil møtes og vi hadde sex.. og så gjør han det samme igjen.... og vil ikke prate med meg ever igjen... sier rett etter sexen at han blokkerer meg på alt, og vil ikke ha noe som helst kontakt igjen, synes det er kynisk og være sånn. Han har vært sånn før og... så jeg bør lære... 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Så dette er ikke noe ny mann for meg... Dette er en mann som jeg har vært i forhold med før, og som har behandlet meg på samme måte før... for så å stalke meg på nettet... og så fortelle hvor mye han bryr seg. I julen og på rett etter rakettene smallt natt til fredag.. så hadde vi sex.... Jeg var nok blind og dum... for jeg mener at en normal folkeskikk ville vært med en som ... brydde seg .. en som kunne prate... etter sexen og... Det kan ikke han... Han bare skrev at nå var jeg blokkert overalt.. Jeg spurte.. Hvorfor? han sa at han vil ikke vite av meg for resten av livet bare. 



Anonymous poster hash: c37d0...04e
Lenke til kommentar

 

Så dette er ikke noe ny mann for meg... Dette er en mann som jeg har vært i forhold med før, og som har behandlet meg på samme måte før... for så å stalke meg på nettet... og så fortelle hvor mye han bryr seg. I julen og på rett etter rakettene smallt natt til fredag.. så hadde vi sex.... Jeg var nok blind og dum... for jeg mener at en normal folkeskikk ville vært med en som ... brydde seg .. en som kunne prate... etter sexen og... Det kan ikke han... Han bare skrev at nå var jeg blokkert overalt.. Jeg spurte.. Hvorfor? han sa at han vil ikke vite av meg for resten av livet bare. 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Høres ut som han brukte sex for å skade deg emosjonelt. Han ville sikkert ha et siste ligg før han dumpa deg. Og han er sint på deg for et eller annet. Kanskje han rett og slett mistet respekt for deg fordi du lå med han. Hvem vet? Og hva så? Høres ut som et dårlig menneske. Er det ikke deilig at han er ute fra livet ditt?

 

Når det gjelder fuckfriends så er essensen sex uten følelser. Det funker fint inntil én av partene merker at det emosjonelle fraværet utgjør en mismatch mot behov. En fuckfriend som ikke vier mye oppmerksomhet til deg eller investerer emosjonelt i deg følger bare reglene for interaksjonen. Det er dette som er meninga med et sånt forhold. Ikke alle er laga for å blokkere følelser, og det er ingen skam i det. Hvis du ikke takler det, så finn deg heller en kjæreste som tilfører både sex og emosjonell nærhet.

Endret av Løgn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis han alltid føler seg så bånn etter at dere har ligget sammen, kan du foreslå at dere heller skal møtes på et offentlig sted neste gang. Så du kan høre om han vil noe annet.

 

Men det er vel størst sjanse for at han utnytter deg, og at dette bare blir en ond sirkel for dere begge som fortsetter og fortsetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så dette er ikke noe ny mann for meg... Dette er en mann som jeg har vært i forhold med før, og som har behandlet meg på samme måte før... for så å stalke meg på nettet... og så fortelle hvor mye han bryr seg. I julen og på rett etter rakettene smallt natt til fredag.. så hadde vi sex.... Jeg var nok blind og dum... for jeg mener at en normal folkeskikk ville vært med en som ... brydde seg .. en som kunne prate... etter sexen og... Det kan ikke han... Han bare skrev at nå var jeg blokkert overalt.. Jeg spurte.. Hvorfor? han sa at han vil ikke vite av meg for resten av livet bare. 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Høres ut som han brukte sex for å skade deg emosjonelt. Han ville sikkert ha et siste ligg før han dumpa deg. Og han er sint på deg for et eller annet. Kanskje han rett og slett mistet respekt for deg fordi du lå med han. Hvem vet? Og hva så? Høres ut som et dårlig menneske. Er det ikke deilig at han er ute fra livet ditt?

 

Når det gjelder fuckfriends så er essensen sex uten følelser. Det funker fint inntil én av partene merker at det emosjonelle fraværet utgjør en mismatch mot behov. En fuckfriend som ikke vier mye oppmerksomhet til deg eller investerer emosjonelt i deg følger bare reglene for interaksjonen. Det er dette som er meninga med et sånt forhold. Ikke alle er laga for å blokkere følelser, og det er ingen skam i det. Hvis du ikke takler det, så finn deg heller en kjæreste som tilfører både sex og emosjonell nærhet.

 

Han visste om mine følelser for han... og jeg føler at han utnyttet mine svake punkter på det groveste..

Han dumpet meg i høst... og faktisk så hadde vi såpass bråk oss i mellom den gangen at vi kom i en konflikt... Han begynte å stalke meg.... og han fikk meg til å tro at han hadde følelser selv om han sa at han ville kun være venner igjen og ha sex... og at han stalket meg av medfølelse og det at han virkelig er glad i meg. Men er man glad i en person man har sex med og så nekter å si et ord mer til etter sexen? Han sa at han vil aldri prate med meg igjen, og jeg tror at dem som har et fuckfriendforhold setter pris på en mer høflig vennlig behandling enn som så.

 

Jeg er faktisk glad for at fyren viser at han er en idiot. For da er det så mye enklere å vite at jeg skal være glad for at han gikk sin vei. :) Et dårlig menneske, uten medfølelser, og høflighet.. er ingenting å samle på. :) Men det utrolige er at han stalket meg lenge på nettet etter bruddet... og det ser ut som han drev et spill mot meg følelsesmessig... Ja, kan mulig være en hevn... men jeg tror faktisk mer på at det var hans måte å være på som kom frem. Han er ikke den høflige kjærlighetsfulle omtenksomme mannen jeg håpet at han var. Han er en helt annen. Egentlig bra at jeg vet. :)

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Hvis han alltid føler seg så bånn etter at dere har ligget sammen, kan du foreslå at dere heller skal møtes på et offentlig sted neste gang. Så du kan høre om han vil noe annet.

 

Men det er vel størst sjanse for at han utnytter deg, og at dette bare blir en ond sirkel for dere begge som fortsetter og fortsetter.

Det som sjokker meg er at fyren gjorde ganske mye for å treffe meg.... Så det er helt utrolig at fyren etter en tidligere krangel velger å møte meg for å utnytte meg på den måten når han ikke bryr seg eller har følelser....

 

Jeg har kun hatt han som sexpartner de siste to årene... og han har klart å slenge meg langt ned i dass for å si det sånn... For så å komme tilbake... og si at han bryr seg... Jeg ville tro at han eide mer omtanke for meg enn at han kunne si rett etter sex: Jeg vil ikke vite mer av deg igjen.

 

Fyren er svensk.. men de følger vel samme kultur som norske de og....

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Han visste om mine følelser for han... og jeg føler at han utnyttet mine svake punkter på det groveste..

Han dumpet meg i høst... og faktisk så hadde vi såpass bråk oss i mellom den gangen at vi kom i en konflikt... Han begynte å stalke meg.... og han fikk meg til å tro at han hadde følelser selv om han sa at han ville kun være venner igjen og ha sex... og at han stalket meg av medfølelse og det at han virkelig er glad i meg. Men er man glad i en person man har sex med og så nekter å si et ord mer til etter sexen? Han sa at han vil aldri prate med meg igjen, og jeg tror at dem som har et fuckfriendforhold setter pris på en mer høflig vennlig behandling enn som så.

 

Jeg er faktisk glad for at fyren viser at han er en idiot. For da er det så mye enklere å vite at jeg skal være glad for at han gikk sin vei. :) Et dårlig menneske, uten medfølelser, og høflighet.. er ingenting å samle på. :) Men det utrolige er at han stalket meg lenge på nettet etter bruddet... og det ser ut som han drev et spill mot meg følelsesmessig... Ja, kan mulig være en hevn... men jeg tror faktisk mer på at det var hans måte å være på som kom frem. Han er ikke den høflige kjærlighetsfulle omtenksomme mannen jeg håpet at han var. Han er en helt annen. Egentlig bra at jeg vet. :)

 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Han stalket deg fordi han "brydde seg om deg"? Deretter viser forakt og avsky etter å ha ligget med deg? Det er sjalusi. Han tror/vet at du har noe på gang med andre, og han takler det ikke. Han er umoden og barnslig, og har ikke kontroll på følelsene sine. Det blir bare drama av sånt. Vær glad han blokker deg, og ikke ta kontakt med han.

 

BTW:

Det er en dårlig idé å inngå en fuckfriend deal med en person du allerede har hatt et forhold med.

Endret av Løgn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han visste om mine følelser for han... og jeg føler at han utnyttet mine svake punkter på det groveste..

Han dumpet meg i høst... og faktisk så hadde vi såpass bråk oss i mellom den gangen at vi kom i en konflikt... Han begynte å stalke meg.... og han fikk meg til å tro at han hadde følelser selv om han sa at han ville kun være venner igjen og ha sex... og at han stalket meg av medfølelse og det at han virkelig er glad i meg. Men er man glad i en person man har sex med og så nekter å si et ord mer til etter sexen? Han sa at han vil aldri prate med meg igjen, og jeg tror at dem som har et fuckfriendforhold setter pris på en mer høflig vennlig behandling enn som så.

 

Jeg er faktisk glad for at fyren viser at han er en idiot. For da er det så mye enklere å vite at jeg skal være glad for at han gikk sin vei. :) Et dårlig menneske, uten medfølelser, og høflighet.. er ingenting å samle på. :) Men det utrolige er at han stalket meg lenge på nettet etter bruddet... og det ser ut som han drev et spill mot meg følelsesmessig... Ja, kan mulig være en hevn... men jeg tror faktisk mer på at det var hans måte å være på som kom frem. Han er ikke den høflige kjærlighetsfulle omtenksomme mannen jeg håpet at han var. Han er en helt annen. Egentlig bra at jeg vet. :)

 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Han stalket deg fordi han "brydde seg om deg"? Deretter viser forakt og avsky etter å ha ligget med deg? Det er sjalusi. Han tror/vet at du har noe på gang med andre, og han takler det ikke. Han er umoden og barnslig, og har ikke kontroll på følelsene sine. Det blir bare drama av sånt. Vær glad han blokker deg, og ikke ta kontakt med han.

 

BTW:

Det er en dårlig idé å inngå en fuckfriend deal med en person du allerede har hatt et forhold med.

 

Han og jeg hadde vært i forhold i nesten et år før,... og vi hadde vært fuckfriend før også... han dumpet meg den gangen og så stalket han meg etterpå.... Han sa at han ikke var forelsket eller følte noe for meg, men at han stalket meg av at han brydde seg om meg bare. Ellers hadde han ikke gjort det. 

 

Nå vil han ikke prate med meg igjen, og fortsetter å stalke... Men jeg lurer litt på om han har dårlig kontroll på sine følelser, og at han har mer følelser for meg enn han sier... Kanskje han gjør det for å psyke meg ned? Det er sånn jeg kan tenke.. Kanskje han egentlig liker meg... Jeg vet ikke... Men det er unormalt å oppføre seg som han mot en man ikke liker... 

 

 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han visste om mine følelser for han... og jeg føler at han utnyttet mine svake punkter på det groveste..

Han dumpet meg i høst... og faktisk så hadde vi såpass bråk oss i mellom den gangen at vi kom i en konflikt... Han begynte å stalke meg.... og han fikk meg til å tro at han hadde følelser selv om han sa at han ville kun være venner igjen og ha sex... og at han stalket meg av medfølelse og det at han virkelig er glad i meg. Men er man glad i en person man har sex med og så nekter å si et ord mer til etter sexen? Han sa at han vil aldri prate med meg igjen, og jeg tror at dem som har et fuckfriendforhold setter pris på en mer høflig vennlig behandling enn som så.

 

Jeg er faktisk glad for at fyren viser at han er en idiot. For da er det så mye enklere å vite at jeg skal være glad for at han gikk sin vei. :) Et dårlig menneske, uten medfølelser, og høflighet.. er ingenting å samle på. :) Men det utrolige er at han stalket meg lenge på nettet etter bruddet... og det ser ut som han drev et spill mot meg følelsesmessig... Ja, kan mulig være en hevn... men jeg tror faktisk mer på at det var hans måte å være på som kom frem. Han er ikke den høflige kjærlighetsfulle omtenksomme mannen jeg håpet at han var. Han er en helt annen. Egentlig bra at jeg vet. :)

 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Han stalket deg fordi han "brydde seg om deg"? Deretter viser forakt og avsky etter å ha ligget med deg? Det er sjalusi. Han tror/vet at du har noe på gang med andre, og han takler det ikke. Han er umoden og barnslig, og har ikke kontroll på følelsene sine. Det blir bare drama av sånt. Vær glad han blokker deg, og ikke ta kontakt med han.

 

BTW:

Det er en dårlig idé å inngå en fuckfriend deal med en person du allerede har hatt et forhold med.

 

Jeg fatter ingenting, men uansett : et normalt fuckfriendsforhold innebærer at man kan prate sammen etterpå... og ikke det han gjør med å ignorere meg helt fra å prate rett etter sexen... 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Utifra hva du skriver, så høres det ut som at han ikke vil ha deg, han stalker deg fordi han er sjalu og ikke vil at du skal ha noen andre, han vil fortsatt ikke ha deg, han knuller deg av og til for å "holde" på deg, så du ikke "forsvinner" fra han.

 

Han bruker deg kun for sex, at han stalker deg er jævlig dårlig tegn, kutt han 100% ut, ikke se deg tilbake igjen.

 

Få deg en normal kjæreste som faktisk liker deg, ikke bare kroppen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fatter ingenting, men uansett : et normalt fuckfriendsforhold innebærer at man kan prate sammen etterpå... og ikke det han gjør med å ignorere meg helt fra å prate rett etter sexen...

Jeg er enig med deg. :)

Det er da bare normalt å kunne prate både før, under og etter sex. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg fatter ingenting, men uansett : et normalt fuckfriendsforhold innebærer at man kan prate sammen etterpå... og ikke det han gjør med å ignorere meg helt fra å prate rett etter sexen...

Jeg er enig med deg. :)

Det er da bare normalt å kunne prate både før, under og etter sex. ;)

 

 

Ja, jeg mener at det ikke er meg som er en dårlig fuckfriend. Men jeg mener at det er normalt i en sånn relasjon at man kan kunne prate sammen både før, under og etter sex. Men denne mannen kan ikke prate etter sexen. Han har vært sånn før. Han ville ikke ha noe som helst med meg å gjøre i høst.. og jeg var kjempelei meg for måten han gjorde det på. Han stalket meg etterpå, og han fikk meg til å tro at han likte meg selv om han var sånn. Plutselig så sier han at han ville ha sex med meg igjen , og at han måtte erkjenne at han stalket meg fordi han egentlig hadde en bry-seg-interesse om meg.

Jeg kom meg ikke videre... pga hans måte å være på. Jeg ble helt satt ut og lurte på om han egentlig hadde følelser for meg. Nå har det samme hendt igjen. Jeg sitter her, og lurer på om han egentlig har følelser for meg. Han holder på akkurat som i høst.

 

Men det er nok ikke meg som er en dårlig fuckfriend selv om jeg har følelser så aksepterte jeg at det ikke kunne bli samboerskap eller forhold mellom oss, men det jeg ikke taklet er at jeg følte meg mer som en onenight æffære og at han løper etter det... mens han ikke er det..

 

Jeg tror at andre som har fuckfriends ville blitt skuffet dersom fuckfrienden deres ikke ville si et ord etter sex...

 

Jeg håper fortsatt på at han kommer tilbake og vil prate ut med meg i det minste. Jeg er gjerne dum som håper det, men jeg sitter med så mange spørsmål på hva det er som går av fyren.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...