Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den følelsen når min fuckfriend blir stille, og virker uitneressert ut etter sexen

Dersom fuckfriend virker uinteressert ut etter sexen  

40 stemmer

1. 1. Hva ville du følt dersom fuckfrienden din virker helt uinteressert ut etter sexen?

• At vedkommende ikke bryr seg, og er ikke interessert i å ivareta kontakten
      8
    • At vedkommende har andre saker å gjøre, og prioriterer meg sist
      2
    • At vedkommende har flere sexpartnere
      3
    • At det er slik det skal være.
      21
    • At vedkommende ikke er høflig, og er ingenting å ha som fuckfriend
      6
  2. 2. Ville du blitt såret?

• Ja
      10
    • Nei
      30
  3. 3. Ville det gått ut over selvbilde ditt?

• Ja
      8
    • Nei
      32
  4. 4. Ville du ha akseptert situasjonen, og beholdt kontakten, eller kuttet personen ut?

• Hadde holdt kontakten
      22
    • Hadde kuttet vedkommende ut
      18
  5. 5. Hadde du gitt beskjed om situasjonen til fuckfrienden?

• Ja
      16
    • Nei
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det heter fuckfriends. Venner. Ingen behandler en venn på den måten det her beskrives. Man kan fint forvente at et menneske viser interesse og omtanke for en, selv om man har sex men ikke er i et ekslusivt kjæresteforhold.

Det høres ikke ut som om du får det du trenger ut av ordningen, TS, så da må du enten kreve det av ham, eller avslutte det.

Anonymous poster hash: d18d6...190
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det heter fuckfriends. Venner. Ingen behandler en venn på den måten det her beskrives. Man kan fint forvente at et menneske viser interesse og omtanke for en, selv om man har sex men ikke er i et ekslusivt kjæresteforhold.

Det høres ikke ut som om du får det du trenger ut av ordningen, TS, så da må du enten kreve det av ham, eller avslutte det.

Nå sier du det slik som jeg tenker. Jeg vet at han ikke ønsker forhold med meg. Jeg aksepterte ordningen om å være fuckfriends, men jeg hadde forventet at han viste mer omtanke etter det vi deler sammen. Istedet så sitter jeg igjen etterpå å føler meg som "ingenting". Tror verken menn eller damer liker den følelsen. Men jeg har satt pris på sexen, men det er når stillheten kommer etterpå... det er da jeg føler det vanskelig. Mulig slik et fuckfriendsforhold skal være for noen men for meg føles det litt ubehagelig.

Jeg er glad i den mannen. Så jeg har ikke klart å kutte det. Men jeg vet lite om livet hans og om hvorfor han er så stille imellom.

Takker for svarene. :)

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg tror det viktigste her TS er at du lærer deg å leve et liv du er tilfreds med som handler om deg, og ikke om å ha en mann i livet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg tror det viktigste her TS er at du lærer deg å leve et liv du er tilfreds med som handler om deg, og ikke om å ha en mann i livet ditt.

Det er sant. Jeg vil gjøre det klart for han at setter han ikke pris på å ha meg i sitt liv, så er det ikke verdt å ha kontakt lenger. Jeg ønsker kun kontakt med folk som setter pris på meg. Som nevnt over her: Jeg forventet ikke forhold, men jeg forventet et mer vennskapelig fuckfriendforhold, med omtanke og ord i etterkant av treff. Alle fortjener å bli satt pris på. Kan være at han setter pris på meg, men han viser det ikke på den måten jeg ville tro at han ville gjort om han gjorde. 

Lenke til kommentar

Det er sant. Han behandler meg ikke som en venn engang.... Og jeg mener at vennskap og fuckfriendsforhold hører sammen, men jeg blir ikke behandlet som en venn heller... 

Lenke til kommentar

Det finnes andre dårlige ting som er blitt vanligere i ungdomsmiljøer de siste 40 årene, så det er ikke noe bevis på at det er noe du burde gjøre.

Når det er sagt, har en vel inntrykk av at de som bruker prostituerte, snakker med dem også. En prostituert vil vel sortere vekk kunder som hun mener ikke er høflige eller hyggelige.

Og en slik burde vel du også sortere vekk, for han betaler ikke engang for det.

Til slutt; Min tante sa til meg at en ikke burde holde på med noen uten å ha planer om å gifte seg med vedkommende. Og dette rådet gir jeg nå videre til deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes andre dårlige ting som er blitt vanligere i ungdomsmiljøer de siste 40 årene, så det er ikke noe bevis på at det er noe du burde gjøre.

Når det er sagt, har en vel inntrykk av at de som bruker prostituerte, snakker med dem også. En prostituert vil vel sortere vekk kunder som hun mener ikke er høflige eller hyggelige.

Til slutt; Min tante sa til meg at en ikke burde holde på med noen uten å ha planer om å gifte seg med vedkommende. Og dette rådet gir jeg nå videre til deg :)

Det er den følelsen han gir meg etterpå som er vond. Jeg vet at han ikke vil ha et forhold. Jeg forventer ikke det heller. Men sexen med han er kjempebra der og da, men etterpå kommer spørsmålene... : hvorfor skriver han ikke til meg på en mer interessert måte. Han trekker seg ganske mye bort etterpå. Det er jo ikke hva en forventer.

Jeg har spurt han om årsaken. Han sier at det ikke har med sexen å gjøre men at han ligger i sengen og føler seg syk. Det er ofte det han sier. Enten det eller at han er trøtt. Okey.... dermed tenker jeg på flere alternative årsaker. Kanskje han har en psykisk sykdom som han ikke forteller om. Kanskje han har et forhold, og at han var utro med meg. Kan være mange årsaker. Men normalt sett liker jeg at folk kommuniserer bedre enn han gjør. Jaja, jeg satte pris på han. Og jeg har følelser for han. Men jeg forventer ikke forhold men forventet bedre kommunikasjon.

Du gir et fornuftig råd. Tryggest er sex i forhold men jeg ser ikke galt i et fuckfriendforhold så lenge man har bra kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Jepp, nå skjedde det som jeg hadde forventet... Han sier at han aldri i livet vil vite av meg igjen. Jeg føler meg helt elendig.... og det går jo selvsagt på selvbilde løs.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg igjen TS å finne verdi i deg selv og ikke gjennom menn.

Takk for anbefalingen. 

Jeg har tidligere vært sammen med den mannen ganske lenge... Så jeg tar det ganske hardt, for jeg føler at han har lekt godt med meg nå.....og så plutselig så vil han ikke vite av meg igjen.... 

Lenke til kommentar

Jeg føler meg med andre ord , ganske dårlig behandlet... i og med at dette er en mann som jeg trodde brydde seg om meg , for vi har hatt et forhold, og lang kontakt. Jeg tror at de fleste ville følt seg veldig elendig med den følelsen her...både damer og menn.... Men men jeg får gråte ut, og lære ut av situasjonen. Jeg vil aldri bli behandlet som en skit igjen...

Lenke til kommentar

Folk kan vel få forskjellige reaksjoner etter sex, uten at det betyr så mye. Men hvis jeg hypotetisk sett hadde en fuckfriend, hadde jeg nok sikkert begynt å lure litt, ja. Nå ville jeg ikke hatt fuckfriend i utgangspunktet da, kan egentlig ikke forvente så veldig mye heller.

Endret av bruker59482
Lenke til kommentar

Folk kan vel få forskjellige reaksjoner etter sex, uten at det betyr så mye. Men hvis jeg hypotetisk sett hadde en fuckfriend, hadde jeg nok sikkert begynt å lure litt, ja. 

Dere kjenner ikke hele historien vår, men den er ganske spesiell..... Og nå er jeg kjempelei meg for jeg trodde virkelig at han brydde seg om meg....  Kontakten mellom oss har vært der i et og et halvt år.... Han dumpet meg innimellom men sa at han brydde seg om meg, og derfor så ville han ha kontakt igjen, og så gjør han dette...

Lenke til kommentar

Hvis dette er en eks så er det jo ikke en pulevenn i ordets rette forstand. Det er vel en grunn til at det ble slutt? Det dumme her er at gutter som vet at jenta fortsatt har følelser utnytter dette, noen å tømme seg i/ på frem til neste byttedyr er alltid fint. Protip til deg TS; ALDRI bli "pulevenn" med en eks ;)

Lenke til kommentar

Hvis dette er en eks så er det jo ikke en pulevenn i ordets rette forstand. Det er vel en grunn til at det ble slutt? Det dumme her er at gutter som vet at jenta fortsatt har følelser utnytter dette, noen å tømme seg i/ på frem til neste byttedyr er alltid fint. Protip til deg TS; ALDRI bli "pulevenn" med en eks ;)

Jeg har nok desverre følelser for han, selv om jeg ikke forventet et forhold.... Jeg trodde at han var glad i meg... for det sa han at han var.. og at han så på meg som en venn slik han gjør med den andre eksen sin som han også har til venn..... Men nei... han bryr seg ikke... Han vil ikke ha mer kontakt med meg.... og han ble merkelig etter at vi hadde sex sist... Jeg føler meg elendig.... Fy fader.... huff....!!!! ;)  Takk for svar...;) 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...