Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den følelsen når min fuckfriend blir stille, og virker uitneressert ut etter sexen


Dersom fuckfriend virker uinteressert ut etter sexen  

40 stemmer

  1. 1. Hva ville du følt dersom fuckfrienden din virker helt uinteressert ut etter sexen?

    • At vedkommende ikke bryr seg, og er ikke interessert i å ivareta kontakten
      8
    • At vedkommende har andre saker å gjøre, og prioriterer meg sist
      2
    • At vedkommende har flere sexpartnere
      3
    • At det er slik det skal være.
      21
    • At vedkommende ikke er høflig, og er ingenting å ha som fuckfriend
      6
  2. 2. Ville du blitt såret?

    • Ja
      10
    • Nei
      30
  3. 3. Ville det gått ut over selvbilde ditt?

    • Ja
      8
    • Nei
      32
  4. 4. Ville du ha akseptert situasjonen, og beholdt kontakten, eller kuttet personen ut?

    • Hadde holdt kontakten
      22
    • Hadde kuttet vedkommende ut
      18
  5. 5. Hadde du gitt beskjed om situasjonen til fuckfrienden?

    • Ja
      16
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Jeg har en fuckfriend, som jeg har hatt litt sex med. Hver gang vi har hatt sex, så blir han helt stille etterpå. Det er meg som skriver noe, og får han litt i dialog. For så plutselig tar han opp litt dialogen i forkant av når vi skal treffes. Jeg tenker at han mulig har flere. Og føler meg ganske lite prioritert. Vet at som fuckfriend så kan man ikke forvente noe som helst. Ingenting er bindende, men det føles ganske dritt ut når det er sånn.

Jeg synes at jeg ser bedre ut enn gjennomsnittet i min alder, men blir behandlet som om jeg er så lite interessant det går å bli ;) . Men samtidig.. kanskje det er naturlig at det er på den måten man har et fuckfriendforhold...

Noen som har noen tips og tanker om dette?



Anonymous poster hash: c37d0...04e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fuckfriends er nettopp akkurat det, dere puler og ferdig med det, at du ikke føler at han har interesse for deg er fordi han ikke har det, han puler deg bare, derfor fuckfriends. Vil du noe mere så må du fortelle han dette og eventuelt videreføre til et forhold eller avslutte hele greia.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

fuckfriends er nettopp akkurat det, dere puler og ferdig med det, at du ikke føler at han har interesse for deg er fordi han ikke har det, han puler deg bare, derfor fuckfriends. Vil du noe mere så må du fortelle han dette og eventuelt videreføre til et forhold eller avslutte hele greia.

Det er kanskje slik det skal være. Fuckfriend er jo ikke bindende. Men jeg synes det var fint å få litt sex.. Men samtidig litt vanskelig hvordan man skal håndtere situasjonen etterpå. Skal man si noe, skal man være stille, eller hva?. Litt skuffende at han ikke er mer ivrig på å holde kontakten. 

 

Han er ikke interessert i et forhold. Det har han sagt. 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Nei. Jeg er nok ikke skapt for å ha en slik forbindelse. Jeg blir for usikker når han ikke viser meg interesse. Og det tyder nok på at jeg er en person som hører hjemme i et forhold og ikke i en usikker forbindelse. Men samtidig så sitter jeg pris på å ha sex innimellom. Så sånn sett så er det greit med fuckfriend men på en annen side.... så er det ikke så lett når man føler at han er likegyldig til kontakten. Jeg tror at han holder på med en dame til. Hvis ikke flere. Noen som har erfaring med slike forhold? Hvordan forholde seg til hveandre?

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Jeg tror det er viktig å huske at du kanskje ikke er mer for han enn en lettvint å tømme seg i. Stygt sagt, men jeg tror mange jenter ikke forstår at det at en fyr ligger med dem ikke trenger bety annet enn at de er akkurat fine nok til at han gjør nettopp det. Han kan synes du er en skikkelig kjip og uinteressant person, men så lenge du tilbyr ham sex vil han ta imot. Jeg har selv hatt et tilsvarende forhold, der jeg senere forstod at jenta antagelig var interessert i noe mer. Er du fornøyd med en slik "ordning" så er jo det helt fint, men det virker ikke som du er helt fornøyd, så da er det kanskje lurt å heller finne deg noen som faktisk er interessert i deg?

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du taper jo mer enn du vinner her. Da er det ikke verdt sex'en.

Jeg forstår det slik at det er mange som har et slikt forhold. Altså at dette er vanlig. Jeg sitter pris på sex men jeg kjenner usikkerheten etterpå. Tankene om hvorfor han ikke vil ha et fast forhold surrer. Ja jeg er nok ikke typen til et fuckfriend forhold men jeg ønsker å kunne ha det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Hva dere gjør før og etter sexen er vel opp til dere, men av erfaring så kunne jeg prate masse før og etter sexen, altså fuckFRIENDS, begge avslutta det når man fant seg noen andre.

 

 

I ditt tilfelle så burde du bare slutte og heller skaffe deg en kjæreste som bryr seg om deg, mye bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Du taper jo mer enn du vinner her. Da er det ikke verdt sex'en.

Jeg forstår det slik at det er mange som har et slikt forhold. Altså at dette er vanlig. Jeg sitter pris på sex men jeg kjenner usikkerheten etterpå. Tankene om hvorfor han ikke vil ha et fast forhold surrer. Ja jeg er nok ikke typen til et fuckfriend forhold men jeg ønsker å kunne ha det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

ja, det er mange som har slike forhold. Jeg vil påstå at det er de færreste som vinner noe på det. Og om du vil ha sex, vel, så har du hender.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du taper jo mer enn du vinner her. Da er det ikke verdt sex'en.

Jeg forstår det slik at det er mange som har et slikt forhold. Altså at dette er vanlig. Jeg sitter pris på sex men jeg kjenner usikkerheten etterpå. Tankene om hvorfor han ikke vil ha et fast forhold surrer. Ja jeg er nok ikke typen til et fuckfriend forhold men jeg ønsker å kunne ha det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

ja, det er mange som har slike forhold. Jeg vil påstå at det er de færreste som vinner noe på det. Og om du vil ha sex, vel, så har du hender.
Enig med det. Det er godt der og da men når stillheten kommer etterpå så kjenner jeg ubehag. Han blir alltid ganske stille etter sexen...

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Enig med det. Det er godt der og da men når stillheten kommer etterpå så kjenner jeg ubehag. Han blir alltid ganske stille etter sexen...

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Så, hvorfor skal du da på død og liv ha noe som er destruktivt for deg? Det virker som om du ikke setter deg selv høyt nok her.

Lenke til kommentar

 

 

Enig med det. Det er godt der og da men når stillheten kommer etterpå så kjenner jeg ubehag. Han blir alltid ganske stille etter sexen...

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Så, hvorfor skal du da på død og liv ha noe som er destruktivt for deg? Det virker som om du ikke setter deg selv høyt nok her.

 

Han viser for lite interesse for kontakt etter sexen. Har hatt fuckfriend før, som har vist langt mer interesse etter kontakten enn hva han her gjør. Det er interessen bak kontakten som skurrer....

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

 

 

Enig med det. Det er godt der og da men når stillheten kommer etterpå så kjenner jeg ubehag. Han blir alltid ganske stille etter sexen...

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Så, hvorfor skal du da på død og liv ha noe som er destruktivt for deg? Det virker som om du ikke setter deg selv høyt nok her.

 

Jeg er glad i den fyren. Kunne ha kuttet han helt ut. Men jeg er for glad i han til å gjøre det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

 

 

Du taper jo mer enn du vinner her. Da er det ikke verdt sex'en.

Jeg forstår det slik at det er mange som har et slikt forhold. Altså at dette er vanlig. Jeg sitter pris på sex men jeg kjenner usikkerheten etterpå. Tankene om hvorfor han ikke vil ha et fast forhold surrer. Ja jeg er nok ikke typen til et fuckfriend forhold men jeg ønsker å kunne ha det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

ja, det er mange som har slike forhold. Jeg vil påstå at det er de færreste som vinner noe på det. Og om du vil ha sex, vel, så har du hender.

 

Jepp og kondomeriet har sex leke tøy :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

Enig med det. Det er godt der og da men når stillheten kommer etterpå så kjenner jeg ubehag. Han blir alltid ganske stille etter sexen...

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Så, hvorfor skal du da på død og liv ha noe som er destruktivt for deg? Det virker som om du ikke setter deg selv høyt nok her.

 

Jeg er glad i den fyren. Kunne ha kuttet han helt ut. Men jeg er for glad i han til å gjøre det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

 

Med andre ord, det er bare han som har et FF forhold. Du har et forhold. Slutt med det.

Lenke til kommentar

Er dette en slags test for å sjekke om man ikke er helt med.. Utifra spørsmålene virker TS nærmere gal og noen jeg aldri ville ha vært sammens med...  Paranoide damer er ikke gode, selv om de har rett...

Hvordan virker jeg gal?

 

Jeg er ikke gal, selv om jeg spør om tips om hvordan man normalt forholder seg til en sånn situasjon.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...