MigeMaur Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Har holdt på med komponering og produksjon av musikk i rundt 15 år, og har de siste par årene virkelig forelsket meg i det å eksperimentere med orkestrale komposisjoner, spesielt i film/spillmusikk-sjangeren.Her er den siste låta jeg har laget, som en aldri så liten nyttårsfanfare. Produsert i FL Studio 12. Bruker Albion One til strykere og messing/treblås. Bruker også et par Komplete 10 Ultimate bibliotek til perkusjon og et par ekstra trompeter. Sjekk gjerne ut flere av låtene mine på Soundcloud :-) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ikke så ille laget. ^^ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg prøver liksom å gjøre inntrykk! Så får jeg ikke takk en gang. Hem. 1 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg prøver liksom å gjøre inntrykk! Så får jeg ikke takk en gang. Hem. Hadde helt glemt denne, siden jeg ikke fikk noe varsel om at noen hadde skrevet i den. Ikke min intensjon å virke "overlegen", så takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg prøver liksom å gjøre inntrykk! Så får jeg ikke takk en gang. Hem. Hadde helt glemt denne, siden jeg ikke fikk noe varsel om at noen hadde skrevet i den. Ikke min intensjon å virke "overlegen", så takk for tilbakemeldingen Yeay Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå