Vice Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Det var da grusomt mye snakk om lover og regler her inne. To innlegg, inkludert mitt eget, svarer på det TS spurte om. Er jo veldig naturlig og aktuelt å ta opp lover og regler når TS indikerer at han har tenkt til å gjøre dette på offentlig vei/område. En god barndomsvenn av meg ble klippet ned og drept i ung alder av hekken på en bil fordi sjåføren syntes det var artig å grisekjøre. Sjåføren trodde selvsagt at han skulle ha full kontroll når han begynte. I stedet endte det med drap, familietragedier, opphold i fengsel og noe svært svært vondt som følger ham resten av livet. Alt dette pga. ren idioti fra hans side. Så jeg ville tenkt på alt annet enn den forbanna "Haldex'en" før jeg satte igang med slikt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Det er selvfølgelig kjipt med sånne ulykker, men jeg skrev tydelig at det kun var snakk om litt leking på store, tomme parkeringsplasser. 2 Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Haldex tåler mye juling. 1. gen kjører biler på 1000nm uten å ødelegge noe. Men mangel på vedlikehold er ikke pumpa glad i så husk å bytt olje og filter i haldex huset.Anbefales å bytte på diffrensial også hvis det aldri er gjort. Både Veyron og Aventador har haldex Endret 17. februar 2016 av Marzo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå