Gå til innhold

Vi er utrolige!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pengedoping er fremdeles lovlig.

 

Jeg tenker mer på prestasjons fremmende midler (PFM).

Jeg tror at "Norge" bruker et hvert PFM som ikke er forbudt, selv om det strider mot den hellige rene idretts tanken.

Jeg lurer på om ikke "Norge" bruker et hvert PFM, så lenge det ikke kan påvises.

Jeg lurer på om ikke "Norge" bruker et hvert PFM, så lenge det kan skjules.

Lenke til kommentar

Her er noen alternative forklaringer som ikke baserer seg på doping.

  • Selv om Norge er et lite land så er det fortsatt veldig mange som satser på langrenn. Dette er overhodet ikke tilfellet i store nasjoner som USA, Russland, Tyskland eller Frankrike. De har tross alt andre ting å satse på. Det slår selvfølgelig ut.
  • Norge har generelt sett OK langrennsføre. En del andre land er ikke like heldige.
  • 88 nasjoner deltok i vinter-OL. 204 deltok i sommer-OL (eller, som de også er kjent, bare OL).
  • Langrenn har av en eller annen grunn ikke lagt ned spesielt mange treningstider før nå nylig. Norge leder for tiden denne trenden.
  • I Norge så får langrenn godt med pengestøtte.
Lenke til kommentar

Her er noen alternative forklaringer som ikke baserer seg på doping.

  • Selv om Norge er et lite land så er det fortsatt veldig mange som satser på langrenn. Dette er overhodet ikke tilfellet i store nasjoner som USA, Russland, Tyskland eller Frankrike. De har tross alt andre ting å satse på. Det slår selvfølgelig ut.
  • Norge har generelt sett OK langrennsføre. En del andre land er ikke like heldige.
  • 88 nasjoner deltok i vinter-OL. 204 deltok i sommer-OL (eller, som de også er kjent, bare OL).
  • Langrenn har av en eller annen grunn ikke lagt ned spesielt mange treningstider før nå nylig. Norge leder for tiden denne trenden.
  • I Norge så får langrenn godt med pengestøtte.

 

En form for lovlig doping, som kanskje ødelegger interessen for langrenn internasjonalt?.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...