ChiaroScuro Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Henviser til Dagbladet. Er det bare jeg som lurer på hvordan det er mulig, når andre muligens doper seg? Har vi kanskje kunnskaper, trenere, leger og midler som vi "burde dele" med andre for å få litt tilbake litt spenning i sporet og på banen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er det bare fordi de er norsk du tror de ikke doper seg? Jeg vet at det ikke er så veldig vanlig her i Norge, men det har da skjedd, og hvis andre "muligens" gjør det er vel ikke det noe anderledes for nordmennene? Pengedoping? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Pengedoping er fremdeles lovlig. Jeg tenker mer på prestasjons fremmende midler (PFM). Jeg tror at "Norge" bruker et hvert PFM som ikke er forbudt, selv om det strider mot den hellige rene idretts tanken. Jeg lurer på om ikke "Norge" bruker et hvert PFM, så lenge det ikke kan påvises. Jeg lurer på om ikke "Norge" bruker et hvert PFM, så lenge det kan skjules. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Dobbeltpost Endret 3. januar 2016 av Thonord Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Her er noen alternative forklaringer som ikke baserer seg på doping. Selv om Norge er et lite land så er det fortsatt veldig mange som satser på langrenn. Dette er overhodet ikke tilfellet i store nasjoner som USA, Russland, Tyskland eller Frankrike. De har tross alt andre ting å satse på. Det slår selvfølgelig ut. Norge har generelt sett OK langrennsføre. En del andre land er ikke like heldige. 88 nasjoner deltok i vinter-OL. 204 deltok i sommer-OL (eller, som de også er kjent, bare OL). Langrenn har av en eller annen grunn ikke lagt ned spesielt mange treningstider før nå nylig. Norge leder for tiden denne trenden. I Norge så får langrenn godt med pengestøtte. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Her er noen alternative forklaringer som ikke baserer seg på doping. Selv om Norge er et lite land så er det fortsatt veldig mange som satser på langrenn. Dette er overhodet ikke tilfellet i store nasjoner som USA, Russland, Tyskland eller Frankrike. De har tross alt andre ting å satse på. Det slår selvfølgelig ut. Norge har generelt sett OK langrennsføre. En del andre land er ikke like heldige. 88 nasjoner deltok i vinter-OL. 204 deltok i sommer-OL (eller, som de også er kjent, bare OL). Langrenn har av en eller annen grunn ikke lagt ned spesielt mange treningstider før nå nylig. Norge leder for tiden denne trenden. I Norge så får langrenn godt med pengestøtte. En form for lovlig doping, som kanskje ødelegger interessen for langrenn internasjonalt?. , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå