nor50 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Når jeg sender mailer får jeg ofte denne beskjeden: "Du har sendt en e-post i en samtale som er kastet. Denne e-posten vises ikke i mappen Sendt e-post med mindre du flytter den til innboksen." Jeg har og sett at venner sender mail jeg ikke får. Og sendt e-post mappen er det ikke gått noe inn i på over en måned. Noen tips? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er dette på mobilen eller i nettleser på pc? Bruker du filter-funksjonen? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Nettleser. Har filtrert noen ja, men skal ikke ha filtrert ut disse jeg sender til og han jeg VET sendte meg mail i går som ikke kom frem. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det har sannsynligvis sneket seg inn en feil i filter-systemet. 1. Backup alle filter via EXPORT på filter siden. 2. Slett alle filter. 3. Virker det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå