secretx Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Hei ja! Jeg lurte på om noen av dere har lest en bok hvor en del av den er kjempetrist? Kanskje en spesiell hendelse som får deg på gråten? Etter å ha prøvd å finne slikt på nettet, er det nærmeste jeg kommer boken faen ta skjebnen (altså the fault in our stars). Men jeg kunne tenkt meg en annen bok, helst norsk. Ikke nøl med å skrive forslag, alt hjelper :-) edit: ønsker bare den tristeste delen av boken, ifølge DERE selv! Et lite utdrag Endret 2. januar 2016 av secretx Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Teller kontoutskrifter? - 124.850,- Endret 2. januar 2016 av Woff Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Husker Balders død i "Lasso rundt fru Luna" som svært trist. Har ikke boka nå. Men hovedpersonen Ask Burle har altså en bror som heter Balder. http://www.daria.no/skole/?tekst=853 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Algebra-delen av matteboka. Virkelig sørgelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå