SuperSofie Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Hei. Jeg har brukt den nye apple tv til hjemmedeling, men idag så fungerer det plutselig ikke. Det kom opp: Vertification required, og at den ikke kunne koble til apple server. Jeg gikk ut av hjemmedeling og logget ut av apple id for å logge på igjen, men det gikk heller ikke. Så testet jeg youtube appen men det kommer at jeg ikke har nettverk, så mine tanker er at det ikke fungerte å koble på apple id for apple tv ikke har internett. Jeg er koblet på internett og det står at apple tv er koblet til internett, og det fungerer på PC. Har restartet apple tv og glemt nettverket og koblet på nytt, men det fungerer heller ikke? What to do? Endret 2. januar 2016 av SuperSofie Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Prøv å ta ut strømmen til den i 10 sekunder og sett den inn igjen..funka på meg..si ifra hvis det funker Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Prøv å ta ut strømmen til den i 10 sekunder og sett den inn igjen..funka på meg..si ifra hvis det funker Strømmen til Apple tv eller internett? Skal prøve eventuelt begge. Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Prøv å ta ut strømmen til den i 10 sekunder og sett den inn igjen..funka på meg..si ifra hvis det funker Strømmen til Apple tv eller internett? Skal prøve eventuelt begge. Strømkabelen til apple-tv'en Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Takk takk, det gikk i orden til slutt ja Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Så bra! Fant du ut problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå