Gå til innhold

Longhorn Transformation Pack 4.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
start programmet på nytt...(Installasjonsfilen) så velger du innstillinger for side bar..eller hva det nå står der...men det er der du gjør det......

Det er bare ett alt. om å fjerne Sidebar... noe jeg prøvde, og så la la den til igjen... intet resultat! :grine:

Hmmm... måtte man ikke ha no .NET Framework eller no for å få den til å virke?  :shrug: 

.NET framework? hvor får jeg lastet ned det?

Lenke til kommentar

Mulig jeg var spesielt uheldig, men hos meg gikk det ikke bra. Glemte å sette gjennopprettingspunkt, fikk heller ikke brukt tidligere systemgjennopprettingspunkt.

Plutselig ble maskinen meget rar, flimrende skjerm og rare farger. Restartet maskinen, og den nektet å starte.

Kom ikke inn i sikkermodus. Fikk opp valgalternativene for oppstart, men samme hva jeg valgte førte det bare til omstart.

Så for meg mange timer med reinnstallering og oppsett da jeg kom på at det finnes en reparasjons-funksjon på WindowsXP-cd'en.

40 min. senere var alt tilbake, bortsett fra de fleste windows-oppdateringer siden SP1..?

Men jeg beholdt bakgrunner og skjermbeskytter.

Lenke til kommentar
start programmet på nytt...(Installasjonsfilen) så velger du innstillinger for side bar..eller hva det nå står der...men det er der du gjør det......

Det er bare ett alt. om å fjerne Sidebar... noe jeg prøvde, og så la la den til igjen... intet resultat! :grine:

Hmmm... måtte man ikke ha no .NET Framework eller no for å få den til å virke?  :shrug: 

.NET framework? hvor får jeg lastet ned det?

Windows Update

Lenke til kommentar

det som kanskje gjorde at pc`ene deres gikk på trynet var vel at dere ikke har kraftig nok maskin. det var en her som sa at det tok veldig mye systemressurser. derfor skal jeg ikke installere disse greiene, satt faktisk å tenkte litt på å installere den selv. vet ikke helt hva som gjorde at jeg ikke gjorde det men.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat nødvendig å installere denne pakken fpr å få XP til å se ut som Longhorn! Alt for risikabelt... Finnes en mye bedre måte å gjøre det på.

- Det jeg bruker er å bruke Uxtheme patchen

- Last ned og installer en Longhorn theme. Som f.eks Plex II

- Også last ned og installer SmarbarXP

Da har maskinen din blitt helt lik Longhorn... Uten ikonene da. Men det kan og lett fikses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...