Stefan_B Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Noe av det tristeste jeg har sett i år av fotball... Flaks det bare har gått 2 dager av det nye året da. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Lenge siden vi har blitt så rævkjørt på Emirates :/ De skaper jo minimalt da. Jeg føler meg ikke spesielt truet for at vi skal tape... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Bra de ikke har Krul til å drøye tid i alle fall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Svakt av Koscielny. Fy faen! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Skjer med touch til walcott? ramsey og ox underpresterer så sykt. Savnet av Cazorla og sanchez merkes utrolig godt nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Bytt dem alle ut! Walcott, Ramsey og spesielt Ox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Wenger, gjør noe! Ut med Oxlade-Chamberlain, Koscielny og Walcott. Inn med Joel, Gabriel og Jeff. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Vi skaper nada, er så trist å se på dette tullet Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg drømmer om Jeff Reine-Adelaide. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Alt for mange svake kamper av Oxlade-Chamberlain. Kunne hatt fast plass i dette laget om han hadde prestert... Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Vi har ingen spill i midten, det er der hvor allting sviktet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Lenge siden vi har blitt så rævkjørt på Emirates :/ De skaper jo minimalt da. Jeg føler meg ikke spesielt truet for at vi skal tape... De har hatt 3-4 enorme sjanser. Vil ikke si det er minimalt. Det er vi som skaper minimalt. 1 skudd på mål. Vil ikke kalle den en halvsjanse engang det skuddet. Tap eller U her er mye av det samme. 1 eller 0 poeng kommer ikke til å ha noe å si i det lange løp. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Tap eller U her er mye av det samme. 1 eller 0 poeng kommer ikke til å ha noe å si i det lange løp. Tull. På slutten av sesongen, kan 1 poeng utgjøre store forskjeller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Lenge siden vi har blitt så rævkjørt på Emirates :/ De skaper jo minimalt da. Jeg føler meg ikke spesielt truet for at vi skal tape... De har hatt 3-4 enorme sjanser. Vil ikke si det er minimalt. Det er vi som skaper minimalt. 1 skudd på mål. Vil ikke kalle den en halvsjanse engang det skuddet. Tap eller U her er mye av det samme. 1 eller 0 poeng kommer ikke til å ha noe å si i det lange løp. De har hatt 3-4 enorme sjanser, men du er ikke enig i at vi burde hatt 2-3 første kvarteret? Javel... Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Herlig!!! Dog litt ufortjent Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Bytte ut kos the boss du liksom! Rull innnnnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå