Eventyrtid Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Er det noen som vet om det er noen nettsider eller miljø for SSBBW, BBW, FA, feedee og feedere i Norge? Sider for folk som liker store jenter, store jenter som liker og være store, og som ønsker å bli større... Dette er ikke så vanlig i Norge som i visse andre land, men det finnes helt sikkert folk som liker dette i Norge også! Feabie.com er et godt eksempel på en internasjonal side, men man finner bare ett fåtall norske personer der... Jeg er selv kraftig, og trives med det! Og jeg har en kjæreste som elsker at jeg er stor, og blir større! Til dere andre som bare kritiserer skam dere for å dømme folk kun ut fra vekten .. De fleste her dømmer ikke pga vekten, de dømmer pga. tanken om å få en BMI på 60 o.l. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har lenge tatt en vurdering av innholdet i denne tråden og har til slutt funnet fram slankekniven og fjernet en god del innhold.Hovedsakelig :En del poster bærer preg av at de er sjikanerende for store personer slik de framstår i sin helhet sammen med andre poster.Trådstarter spør faktisk om råd angående samfunn for store mennesker , de fleste her inne velger derimot å slå ned på hennes vekt og bidrar ikke til å hjelpe henne med å finne et slikt forum.Jeg har derfor valgt å fjerne en god del innlegg , alt er selvsagt ikke fjernet men fra nå av ønsker jeg at samtlige som deltar i denne tråden fokuserer på hva som diskuteres og tar heller moralismen og eventuelt "slankepresset" i en annen tråd , det har i alle fall blitt påpekt mange nok ganger i denne tråden og behøves ikke å taes opp igjen.Ikke kommenter denne advarselen, ta det via pm eller tilbakemeldinger til forumet.MvhMalvado. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå