NoraCeline-00 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er det noen som vet om det er noen nettsider eller miljø for SSBBW, BBW, FA, feedee og feedere i Norge? Sider for folk som liker store jenter, store jenter som liker og være store, og som ønsker å bli større... Dette er ikke så vanlig i Norge som i visse andre land, men det finnes helt sikkert folk som liker dette i Norge også! Feabie.com er et godt eksempel på en internasjonal side, men man finner bare ett fåtall norske personer der... Jeg er selv kraftig, og trives med det! Og jeg har en kjæreste som elsker at jeg er stor, og blir større! 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er vel bare ett veldig, veldig lite fåtall som er interessert i slikt, å ha ett forum for 3 personer gir liten mening... Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg har en kompis som elsker store jenter Han har også hatt en stor jente som kjæreste tidligere. Nå er han singel da og sikler av store jenter i tights. Hihih Tror det finnes flere i Norge som er into big girls men kanskje ikke så akseptert å si det høyt? Han kompisen min er hvertfall ikek åpen om det han har kun sagt det til meg og til x dama (som var stor og er det fortsatt). 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Anbefaler deg at du skriver en god tråd om hva du føler og forklarer litt hvordan ditt syn på livet er , siden dette er relativt komplisert må du nesten forvente å få både negative og positive tilbakemeldinger ( trolig for det meste negative ) da mange ikke forstår denne livsstilen. Personlig er jeg av den mening at hver enkelt må få lov til å leve slik man ønsker (så lenge det ikke utsetter andre enn deg selv for fare ) og innenfor visse grenser som er standarisert av det samfunnet vi lever i ( nei til dyresex , sex med mindreårige og så videre ). 1 Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Jeg er vanligvs 100% for at mennesker skal få leve akkurat slik de vil, men dette er direkte helsefarlig. Du er veldig, veldig syk. Man kan være glad i mat uten den intensjonen å bli feitere (det er ingen grunn til å skrive "større" her), personlig synes jeg det er forkastelig at mennesker lever slik. Flere dyr er laget for å bli større, mennesker er ikke blant dem. Du vil koste samfunnet stort i operasjoner/medisiner/sykehus regninger med denne livsstilen, samt dø en tidlig død i et liv preget av redusert livskvalitet. (Før noen spør: Ja jeg er også en motstander av både røyk og alkohol) Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å være på en bmi under 30 (http://www.melk.no/helse-og-livsstil/verktoy/bmi-kalkulator/). Jeg ville gjerne skrevet litt mer, men dette vil bare bli mer negativt jo mer jeg skriver. Svar meg om du er interessert i en debatt. Endret 2. januar 2016 av LEiiOS 5 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg er vanligvs 100% for at mennesker skal få leve akkurat slik de vil, men dette er direkte helsefarlig. Du er veldig, veldig syk. Man kan være glad i mat uten den intensjonen å bli feitere (det er ingen grunn til å skrive "større" her), personlig synes jeg det er forkastelig at mennesker lever slik. Flere dyr er laget for å bli større, mennesker er ikke blant dem. Du vil koste samfunnet stort i operasjoner/medisiner/sykehus regninger med denne livsstilen, samt dø en tidlig død preget av redusert livskvalitet. (Før noen spør: Ja jeg er også en motstander av både røyk og alkohol) Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å være på en bmi under 30 (http://www.melk.no/helse-og-livsstil/verktoy/bmi-kalkulator/). Jeg ville gjerne skrevet litt mer, men dette vil bare bli mer negativt jo mer jeg skriver. Svar meg om du er interessert i en debatt. Jeg er ikke syk! Jeg er bare lei av alt presset om å være tynn! Jeg har alltid hatt noen kilo ekstra, og vært misfornøyd med kroppen min, men nå har jeg endelig lært meg å være fornøyd med meg selv og å være stolt av kroppen min selvom jeg er stor! Og det er deilig! Også er det deilig å vite at kjæresten min elsker at jeg er stor! Min BMI er nærmere 40 enn 30, men jeg har det helt fint med det! Om jeg noen gang når den vekta kjæresten drømmer om, det vet jeg ikke, men i såfall vi BMI'n bli på 60! 2 Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg er ikke syk! Jeg er bare lei av alt presset om å være tynn! Jeg har alltid hatt noen kilo ekstra, og vært misfornøyd med kroppen min, men nå har jeg endelig lært meg å være fornøyd med meg selv og å være stolt av kroppen min selvom jeg er stor! Og det er deilig! Også er det deilig å vite at kjæresten min elsker at jeg er stor! Min BMI er nærmere 40 enn 30, men jeg har det helt fint med det! Om jeg noen gang når den vekta kjæresten drømmer om, det vet jeg ikke, men i såfall vi BMI'n bli på 60! Noen som kan mye mer om dødsratene og lignende for de forskjellige BMI gruppene får ta den praten med deg om du er interesert, da jeg ikke kan nok om emnet. Jeg håper dog du tenker deg godt om, det er din framtid det er snakk om. Jeg synes det er ekstremt trist at samfunnet har hatt en negativ effekt på deg, men svaret er aldri å la det gå utover din egen helse. Vær stolt av deg selv, ikke vær stolt av fedme. Fedme er en uting for mennesker, på samme linje som de utsultede jentene de kaller "modeller". Vit også at mentaliteten hos de som tiltrekkes av ekstremt overvektige kvinner er.. utenfor normen. Jeg vil påstå at de er minst like syke som damene de liker. tilfeldig relevant link: https://en.wikipedia.org/wiki/Hogging_(sexual_practice) ps: Jeg ønsker deg bare det beste, selv om jeg forstår at du kan se mine svar som fiendtlige/negative 4 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hør på deg selv, da. Det er kjæresten din som vil at du skal bli større. Tror du virkelig han tenker på helsa di da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hør på deg selv, da. Det er kjæresten din som vil at du skal bli større. Tror du virkelig han tenker på helsa di da? TS er minst like opptatt av å skryte om både høy vekt, masse røyking og generelt hvor mye hun ødelegger sin egen kropp. TS er tilsynelatende mer opptatt av å ødelegge helsen sin enn å forbedre den. Ikke noe poeng å poengterer at hun ødelegger kroppen sin, er antagelig det som er målet uansett... 6 Lenke til kommentar
Solar Flare Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Om jeg noen gang når den vekta kjæresten drømmer om, det vet jeg ikke, men i såfall vi BMI'n bli på 60! Jeg velger å ta seriøsiteten av dette med en klype salt... Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Frodig.no er vel det nærmeste du kommer her i Norge tror jeg! Men der er det ikke så mye aktivitet om dagen... :-( Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Hør på deg selv, da. Det er kjæresten din som vil at du skal bli større. Tror du virkelig han tenker på helsa di da? Man lever bare en gang, så da får man kose seg og ha det bra så lenge man kan! ? Nå var heller ikke denne tråden et spørsmål om hva dere syns om kraftige mennesker! Men et spørsmål om noen vet om forum/nettsider for store mennesker, som trives og er fornøyd! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Man lever bare en gang, så da får man kose seg og ha det bra så lenge man kan! Nettopp, så lenge man kan! Det er derfor bør du legge om livsstilien din vesentlig, det du driver med er et selvmord i slow motion. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Man bestemmer selv sin egen lykke uavhengig av fysiske fakta og samfunnets normer. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hør på deg selv, da. Det er kjæresten din som vil at du skal bli større. Tror du virkelig han tenker på helsa di da? Man lever bare en gang, så da får man kose seg og ha det bra så lenge man kan! Nå var heller ikke denne tråden et spørsmål om hva dere syns om kraftige mennesker! Men et spørsmål om noen vet om forum/nettsider for store mennesker, som trives og er fornøyd! Kan du ikke fortelle litt mer om hvilke sider du bruker til daglig , hva du ikke liker med disse , på denne måten kan vi trolig hjelpe deg litt bedre. Kjenner selvsagt til et par sider for "chubby's" men mange av disse sidene er invite only ,nettopp pga all den moralen mange mennesker skal på død og liv preke på deg. Lenke til kommentar
##@## Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hør på deg selv, da. Det er kjæresten din som vil at du skal bli større. Tror du virkelig han tenker på helsa di da? Man lever bare en gang, så da får man kose seg og ha det bra så lenge man kan! Nå var heller ikke denne tråden et spørsmål om hva dere syns om kraftige mennesker! Men et spørsmål om noen vet om forum/nettsider for store mennesker, som trives og er fornøyd! Går det ikke an å kose seg uten å spise seg syk. Lykke til med en elendig alderdom med utslitte hofter, hjerteproblem, diabetes, bundet til sengen eller godstolen med godteposen forran deg, mens vi andre eldre reiser rundt i verden og har fine opplevelser og koser oss med god mat en gang i blandt, men med måte. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hva synes foreldrene dine om dette? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 kjæresten din drømmer om at du skal ha en bmi på 60? og garantert dø før du er ferdig med 50-åra? for et liv Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg er sjøl en feit faen, men det er pga jeg ikke trener noe særlig i forhold til før, men er aktiv i bedriftsfotball. Jeg drikker for mye øl og spiser for mye mat! Men spiser godteri kanskje én gang i måneden. Se for dere en norsk versjon av Doug heffernan, bare ikke fullt så stor. Målet mitt er selvfølgelig å gå ned, og det blir jeg å gjøre så straks jeg trener seriøst igjen ettersom jeg er i ganske god form tross 20 kilo for mye. At noen har som mål å bli diger og syk er for meg like sinnsykt som å være avhengig av å sniffe bensin daglig, men hver sin smak. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ønsker du å bli gammel bør du legge om stilen litt. Du kan ikke ofre livet ditt for at kjæresten din skal bli fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå