AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg håpte jeg ikke ville trenge å lage en post som det her, men nå trenger jeg faktisk noen tips, for så j*vlig har jeg ikke hatt det tror jeg. Det er nå 2 1/2 mnd siden bruddet tror jeg, hun slo opp og forholdet hadde vart i to år. Den første uka var tung, den andre var bedre og den tredje og fjerde gikk kjempebra, helt til hun kontaktet meg, av en eller annen merkelig grunn. Og hun gjorde dette flere ganger og bare en tekstmelding gjorde at jeg ikke tenkte på annet enn henne. Jeg har klart meg greit i det siste og ikke snakket med hun, men fikk vite istad av hun selv, at hun har ligget halvnaken ved siden av en annen på nyttårsaften,det vil si bare truse på. Pg dette sa hun var fordi hun var full og at hun hadde en slik stroppløs bh som falt av, og hun lovet at ingenting skjedde og han hun ikkke hadde noe å beklage seg for (jeg er ikke gal og mener såklart at hun ikke har noe å beklage for.) Jeg på nyttårsaften sov ved siden av noen fult påkledd og hadde ikke samvittigheten til å kysse vedkommende engang. Og nå har jeg det virkelig ikke greit og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å ikke tenke på det her.. Lurer på om noen har noen tips.. Hadde det vært lurt å være fysisk med noen andre, eller er det en dårlig idé? Anonymous poster hash: 72125...6af Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Get laid, get over it. 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hvor gamle er dere? Det høres for meg ut som om dere er ganske unge, altså en periode av livet der en endrer seg såpass mye, at det skal litt til at en ikke vokser fra hverandre / en av dere vil ønske å utforske livet litt mer på egenhånd. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hun er ikke over deg hvis hun kontakter deg igjen, selv når hun er full.. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 vel.. hun sier nå at hun "nyter singellivet" hun virker ikke litt lei seg engang.. Men selv om hun ikke er over meg så har jeg egentlig ikke sjans, da hun ikke er interessert.. Vi er 18,og ja jeg vet man endrer seg mye og st det er det som har skjedd, men det hjelper dessverre ikke så mye å vite det.. Anonymous poster hash: 72125...6af Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Blokke rhenne på alle sosiale medier og telefon slik at alle hennes forsøk på kontakt med deg bare forsvinner i ingenting. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Blokke rhenne på alle sosiale medier og telefon slik at alle hennes forsøk på kontakt med deg bare forsvinner i ingenting.gjort.. Anonymous poster hash: 72125...6af 3 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 sperr hennes telefon nr også, så du ikke får sms/telefon samtaler, eneste måten å komme seg over noen er å glemme dem ved bruk av tid. Hvis du høvler over noen ny bare for å komme over eksen så kanskje er du stygg med jenta du knuller på, som kanskje håper på noe mere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 sperr hennes telefon nr også, så du ikke får sms/telefon samtaler, eneste måten å komme seg over noen er å glemme dem ved bruk av tid. Hvis du høvler over noen ny bare for å komme over eksen så kanskje er du stygg med jenta du knuller på, som kanskje håper på noe mere. vel jeg hadde vel egentlig aldri vært i stand til å ha et engangsligg.. Men jeg har aldri vært i en slik situasjon som det her før.. Er det en stor sannsynlighet for at om jeg begynner å se noen i nærmeste fremtid at det går rett i dass? Vil virkelig ikke såre noen andre.. Anonymous poster hash: 72125...6af 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 sperr hennes telefon nr også, så du ikke får sms/telefon samtaler, eneste måten å komme seg over noen er å glemme dem ved bruk av tid. Hvis du høvler over noen ny bare for å komme over eksen så kanskje er du stygg med jenta du knuller på, som kanskje håper på noe mere. Nåja, det finnes da nok av jenter som bare vil ha noen å høvle over for en natt. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 sperr hennes telefon nr også, så du ikke får sms/telefon samtaler, eneste måten å komme seg over noen er å glemme dem ved bruk av tid. Hvis du høvler over noen ny bare for å komme over eksen så kanskje er du stygg med jenta du knuller på, som kanskje håper på noe mere. vel jeg hadde vel egentlig aldri vært i stand til å ha et engangsligg.. Men jeg har aldri vært i en slik situasjon som det her før.. Er det en stor sannsynlighet for at om jeg begynner å se noen i nærmeste fremtid at det går rett i dass? Vil virkelig ikke såre noen andre.. Anonymous poster hash: 72125...6af Kommer veldig ann, sjelden at jenter klarer å ha sex uten å blande inn følelser og forhåpninger, men selvsagt finnes dem. Personlig hadde jeg brukt tiden til hjelp og heller konsentrert meg om å henge med venner og gjort ting som er gøy. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 sperr hennes telefon nr også, så du ikke får sms/telefon samtaler, eneste måten å komme seg over noen er å glemme dem ved bruk av tid. Hvis du høvler over noen ny bare for å komme over eksen så kanskje er du stygg med jenta du knuller på, som kanskje håper på noe mere. vel jeg hadde vel egentlig aldri vært i stand til å ha et engangsligg.. Men jeg har aldri vært i en slik situasjon som det her før.. Er det en stor sannsynlighet for at om jeg begynner å se noen i nærmeste fremtid at det går rett i dass? Vil virkelig ikke såre noen andre..Anonymous poster hash: 72125...6af Kommer veldig ann, sjelden at jenter klarer å ha sex uten å blande inn følelser og forhåpninger, men selvsagt finnes dem. Personlig hadde jeg brukt tiden til hjelp og heller konsentrert meg om å henge med venner og gjort ting som er gøy. Ja, du har ett poeng der... Tror jeg må finne meg en ny vennekrets... Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 72125...6af Lenke til kommentar
lesles Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Enig med de oppe.. Ignorerer henne helt bort fra livet ditt. Jeg er veldig godt kjent med konseptet om at jenter ønsker det de ikke kan få... Endret 3. januar 2016 av lesles Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Enig med de over deg, slett OG blokk fra alt, og slett nr hennes og be henne la deg være i fred, si du ikke ønsker mer kontakt med henne, og be hu slutte og holde på slik hu gjør nå.Så kan man vel nevne at det er ganske inviduelt hvor lang tid man bruker på og gi slipp på en person, tror jeg daglig tenkte på min første eks i ett år, men så treffer man ei ny osv, rinse repeat. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg håpte jeg ikke ville trenge å lage en post som det her, men nå trenger jeg faktisk noen tips, for så j*vlig har jeg ikke hatt det tror jeg. Det er nå 2 1/2 mnd siden bruddet tror jeg, hun slo opp og forholdet hadde vart i to år. Den første uka var tung, den andre var bedre og den tredje og fjerde gikk kjempebra, helt til hun kontaktet meg, av en eller annen merkelig grunn. Og hun gjorde dette flere ganger og bare en tekstmelding gjorde at jeg ikke tenkte på annet enn henne. Jeg har klart meg greit i det siste og ikke snakket med hun, men fikk vite istad av hun selv, at hun har ligget halvnaken ved siden av en annen på nyttårsaften,det vil si bare truse på. Pg dette sa hun var fordi hun var full og at hun hadde en slik stroppløs bh som falt av, og hun lovet at ingenting skjedde og han hun ikkke hadde noe å beklage seg for (jeg er ikke gal og mener såklart at hun ikke har noe å beklage for.) Jeg på nyttårsaften sov ved siden av noen fult påkledd og hadde ikke samvittigheten til å kysse vedkommende engang. Og nå har jeg det virkelig ikke greit og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å ikke tenke på det her.. Lurer på om noen har noen tips.. Hadde det vært lurt å være fysisk med noen andre, eller er det en dårlig idé? Anonymous poster hash: 72125...6af Anbefaler deg å ta tiden til hjelp, og bearbeide sorgen før du går videre. Det er ikke lurt å gå videre når man har fortsatt følelser for eksen. Man må være over vedkommende først. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg er totalt uenig, Heartlife. Noen går flere år før de kommer over en eks, noe som for meg er uforståelig. Flere år av kjærlighetslivet ditt kaster du bort på en som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Å ta tiden til hjelp er bortkastet tid. Husk at det ikke finnes bare én "the one". Det finnes flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå