MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sterke-reaksjoner-pa-henrettelse-av-religios-leder-8302406.html Hva er ditt synspunkt om denne henrettelsen? Hvordan reagerer sjiamuslimer på denne hendelsen, Hva slags reaksjoner tror dere at det kommer til å skje i Saudi-Arabia hvis lederen blir henrettet? Lenke til kommentar
Finland Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Sunni Islam Saudi Arabia Vs http://www.vg.no/nyheter/utenriks/iran/iransk-sjialeder-saudi-arabias-kongefamilie-skal-utslettes/a/23589075/ Shia Islam Iran Muslimer har kriget mot hverandre i 1200 år. Det har oppstått hundrevis av forskjellige kalif, sheik og sultan dynastier. Denne videoen viser halvparten av borgekrigene i den islamske verden. Jeg synes det er viktig at vi behandler alle muslimer med kjærlighet, toleranse og respekt. Alle muslimer som kommer til Norge er min familie. Fred være med muslimer. Hudfarge er ikke viktig fordi jeg ikke liker hvit Nazisme. Endret 2. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Sunni Islam Saudi Arabia Vs http://www.vg.no/nyheter/utenriks/iran/iransk-sjialeder-saudi-arabias-kongefamilie-skal-utslettes/a/23589075/ Shia Islam Iran Muslimer har kriget mot hverandre i 1200 år. Det har oppstått hundrevis av forskjellige kalif, sheik og sultan dynastier. Denne videoen viser halvparten av borgekrigene i den islamske verden. Jeg synes det er viktig at vi behandler alle muslimer med kjærlighet, toleranse og respekt. Alle muslimer som kommer til Norge er min familie. Fred være med muslimer. Hudfarge er ikke viktig fordi jeg ikke liker hvit Nazisme. Det spørs om hvordan de behandler andre. Det handler om gyldne regelen, altså denne regelen: gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg 1 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Det spørs om hvordan de behandler andre. Det handler om gyldne regelen, altså denne regelen: gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg Du snakker om empati som er det motsatte av sympati. Muslimer er en fantastisk arbeidskraft og derfor elsker jeg dem. Arbeiderpartiet har alltid rett. Sosialistene er guden i Norge. Norge tilber sosialismen. Lenge leve arbeiderpartiet. Alle skal med. Det er AP MOTTO. Thomas Piketty er Norges nye gud. Lenge leve sosialismen og Hitler. Du må alltid behandle muslimer som din familie. Du må behandle alle muslimer med kjærlighet, respekt og toleranse. Jeg elsker muslimer fordi de er snille mennesker. Muslimer lager god kebab, borek, pizza og hamburger. Muslimer har fine klær med tildekninger som hijab og niqab ansikts slør. Siden det er religionsfrihet i Norge. Så må det være tillatt for alle muslimske menn å ha 4 koner. Muslimer er fantastiske mennesker. De er lojale, snille og fredelige mennesker. Arbeiderpartiet har alltid rett. Sosialistene har alltid rett. Lenge leve Hitler, Stalin, og Mao Zedong. Lenge leve Thomas Piketty og sosialismen. Lenge leve den røde guden i Norge. Endret 2. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Det spørs om hvordan de behandler andre. Det handler om gyldne regelen, altså denne regelen: gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg Du snakker om empati som er det motsatte av sympati. Muslimer er en fantastisk arbeidskraft og derfor elsker jeg dem. Arbeiderpartiet har alltid rett. Sosialistene er guden i Norge. Norge tilber sosialismen. Lenge leve arbeiderpartiet. Alle skal med. Det er AP MOTTO. Thomas Piketty er Norges nye gud. Lenge leve sosialismen og Hitler. Du må alltid behandle muslimer som din familie. Du må behandle alle muslimer med kjærlighet, respekt og toleranse. Jeg elsker muslimer fordi de er snille mennesker. Muslimer lager god kebab, borek, pizza og hamburger. Muslimer har fine klær med tildekninger som hijab og niqab ansikts slør. Siden det er religionsfrihet i Norge. Så må det være tillatt for alle muslimske menn å ha 4 koner. Muslimer er fantastiske mennesker. De er lojale, snille og fredelige mennesker. Arbeiderpartiet har alltid rett. Sosialistene har alltid rett. Lenge leve Hitler, Stalin, og Mao Zedong. Lenge leve Thomas Piketty og sosialisen. Lenge leve den røde guden i Norge. Jeg tror ikke at jeg skal lage en lang diskusjon ut av dette. Edit: men, ellers hva syns du om dette. Endret 2. januar 2016 av MT-Sci 2 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Jeg tror ikke at jeg skal lage en lang diskusjon ut av dette. Vi må ikke være slemme mot muslimer. Å snakke nedsettende eller krenke muslimenes ære er ulovlig. Det er heller ikke tillatt å poste videoer som viser en stygt handling. Det er ulovlig og du blir fengslet for sånt i Norge. Jeg elsker muslimer. Jeg elsker hvite, brune, gule og svarte mennesker. Alle mennesker er verdt like mye. Vi må donere penger slik at muslimer får bygget nye moskeer. Det er religionsfrihet i Norge og alle skal være med. Likhet for alle. Dette er sosialisme motto. Derfor oppfordrer jeg alle sammen til å donere penger til islamske organisasjoner i Norge. Slik at vi får bygget nye moskeer. Å slik jeg elsker våre nye landsmenn. De er så fantastiske. Vennligst doner penger til islamske organisasjoner så vi kan få bygget nye moskeer. Tusen takk for deres donasjoner. Lenge leve sosialismen. Jeg elsker innvandring og alle muslimer i Norge. Jeg elsker shia muslimer og jeg elsker sunni muslimer. Tusen takk for deres pengedonasjoner. Vennligst støtte muslimer med å bygge nye moskeer. Tusen takk alle sammen. http://muslimsenterfuruset.no/20/donasjon Endret 2. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg tror ikke at jeg skal lage en lang diskusjon ut av dette. Vi må ikke være slemme mot muslimer. Å snakke nedsettende eller krenke muslimenes ære er ulovlig. Det er heller ikke tillatt å poste videoer som viser en stygt handling. Det er ulovlig og du blir fengslet for sånt i Norge. Jeg elsker muslimer. Jeg elsker hvite, brune, gule og svarte mennesker. Alle mennesker er verdt like mye. Vi må donere penger slik at muslimer får bygget nye moskeer. Det er religionsfrihet i Norge og alle skal være med. Likhet for alle. Dette er sosialisme motto. Derfor oppfordrer jeg alle sammen til å donere penger til islamske organisasjoner i Norge. Slik at vi får bygget nye moskeer. Å slik jeg elsker våre nye landsmenn. De er så fantastiske. Vennligst doner penger til islamske organisasjoner så vi kan få bygget nye moskeer. Tusen takk for deres donasjoner. Lenge leve sosialismen. Jeg elsker innvandring og alle muslimer i Norge. Jeg elsker shia muslimer og jeg elsker sunni muslimer. Tusen takk for deres pengedonasjoner. Vennligst støtte muslimer med å bygge nye moskeer. Tusen takk alle sammen. http://muslimsenterfuruset.no/20/donasjon Jeg vil tro du er rioter, fjell, -geita og flere andre tidligere brukere som har vært sterkt kritisk til Islam. 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Nå for tida kommer det så mye utlendinger. Og jeg er redd for trygda mi. For kommer det for mange, ja da mister jeg sikkert den! De kan bare pelle seg hjem til landene sine og dø der, jeg har mere rett til å være her og få penger, for jeg er faktisk født i Norge. Og jeg føler meg utrygg på de folka. De er annerledes. Jeg liker bare sexy damer og underholdende menn. Generelt liker jeg å bli underholdt. Men de flyktningene som kommer, de er jammen ikke særlig underholdende, eller sexy. De har traumer og slik, ingen med traumer er særlig sexy eller underholdende. Om de ikke greier noen av delene, hvorfor skal jeg støtte at de er her? Men om damene slutter å gå med de tåpelige laknene på hue, så kanskje vi kan se de vakre fjesene deres, da er de i alle fall godt for noe! Men nei, jeg tror ikke Norge blir mer underholdende eller sexy med flere muslimer. De kan dra hjem og dø (eller bare skjerpe seg litt og bli mer sexy og underholdende – da skal jeg nok vurdere det på nytt). Dessuten har jeg bestemt meg for at jeg ikke tror Gud finnes. Men jeg blir så i tvil noen ganger. Helst vil jeg altså unngå troende mennesker, fordi de noen ganger får meg til å tvile på troa mi. Og da blir jeg redd for om Gud kanskje finnes. Men jeg velger å latterliggjøre troende mennesker, for å rømme fra min egen frykt og usikkerhet. Og om man bestemmer seg for å tro på Gud, hvilken Gud skal man da egentlig tro på? Det finnes mange ulike kristne og jødiske måter å tro på. Det hele er bare til å bli forvirret av! Nei, det beste er nok å velge ateismen, det blir liksom litt mindre komplisert slik, man slipper å velge, det er jo bare én tro, som jeg tror er rett. Men alle disse folka som er uenige med meg, akk, jeg føler ikke at jeg har lov å si meninga mi lissom. Fordi alle sier at jeg må være så snill og slik. Men det gidder ikke jeg, jeg har tross alt min frykt og min tro å verne om. Takke faen for det. Endret 2. januar 2016 av Aiven 1 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Nå for tida kommer det så mye utlendinger. Og jeg er redd for trygda mi. For kommer det for mange, ja da mister jeg sikkert den! De kan bare pelle seg hjem til landene sine og dø der, jeg har mere rett til å være her og få penger, for jeg er faktisk født i Norge. Og jeg føler meg utrygg på de folka. De er annerledes. Jeg liker bare sexy damer og underholdende menn. Generelt liker jeg å bli underholdt. Men de flyktningene som kommer, de er jammen ikke særlig underholdende, eller sexy. De har traumer og slik, ingen med traumer er særlig sexy eller underholdende. Om de ikke greier noen av delene, hvorfor skal jeg støtte at de er her? Men om damene slutter å gå med de tåpelige laknene på hue, så kanskje vi kan se de vakre fjesene deres, da er de i alle fall godt for noe! Men nei, jeg tror ikke Norge blir mer underholdende eller sexy med flere muslimer. De kan dra hjem og dø (eller bare skjerpe seg litt og bli mer sexy og underholdende – da skal jeg nok vurdere det på nytt). Jeg tror denne tråden passer bedre for diskusjonen din; Innvandring i Norge: Diskuter synet ditt! Vennligst hold deg til temaet. Endret 2. januar 2016 av MT-Sci 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Nå for tida kommer det så mye utlendinger. Og jeg er redd for trygda mi. For kommer det for mange, ja da mister jeg sikkert den! De kan bare pelle seg hjem til landene sine og dø der, jeg har mere rett til å være her og få penger, for jeg er faktisk født i Norge. Og jeg føler meg utrygg på de folka. De er annerledes. Jeg liker bare sexy damer og underholdende menn. Generelt liker jeg å bli underholdt. Men de flyktningene som kommer, de er jammen ikke særlig underholdende, eller sexy. De har traumer og slik, ingen med traumer er særlig sexy eller underholdende. Om de ikke greier noen av delene, hvorfor skal jeg støtte at de er her? Men om damene slutter å gå med de tåpelige laknene på hue, så kanskje vi kan se de vakre fjesene deres, da er de i alle fall godt for noe! Men nei, jeg tror ikke Norge blir mer underholdende eller sexy med flere muslimer. De kan dra hjem og dø (eller bare skjerpe seg litt og bli mer sexy og underholdende – da skal jeg nok vurdere det på nytt). Jeg tror denne tråden passer bedre for diskusjonen din; Innvandring i Norge: Diskuter synet ditt! Vennligst hold deg til temaet. Du er ikke så godt vant her på forumet, så du kjenner kanskje ikke meg. Men for å gi deg et hint: Dette er et forsøk på å møte ironi med ironi. Hvor vellykket det er, får du vurdere. Endret 2. januar 2016 av Aiven Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Nå for tida kommer det så mye utlendinger. Og jeg er redd for trygda mi. For kommer det for mange, ja da mister jeg sikkert den! De kan bare pelle seg hjem til landene sine og dø der, jeg har mere rett til å være her og få penger, for jeg er faktisk født i Norge. Og jeg føler meg utrygg på de folka. De er annerledes. Jeg liker bare sexy damer og underholdende menn. Generelt liker jeg å bli underholdt. Men de flyktningene som kommer, de er jammen ikke særlig underholdende, eller sexy. De har traumer og slik, ingen med traumer er særlig sexy eller underholdende. Om de ikke greier noen av delene, hvorfor skal jeg støtte at de er her? Men om damene slutter å gå med de tåpelige laknene på hue, så kanskje vi kan se de vakre fjesene deres, da er de i alle fall godt for noe! Men nei, jeg tror ikke Norge blir mer underholdende eller sexy med flere muslimer. De kan dra hjem og dø (eller bare skjerpe seg litt og bli mer sexy og underholdende – da skal jeg nok vurdere det på nytt). Jeg tror denne tråden passer bedre for diskusjonen din; Innvandring i Norge: Diskuter synet ditt! Vennligst hold deg til temaet. Du er ikke så godt vant her på forumet, så du kjenner kanskje ikke meg. Men for å gi deg et hint: Dette er et forsøk på å møte ironi med ironi. Hvor vellykket det er, får du vurdere. Det har ikke noe å si for min del, men det handler å være saklig og holde seg til temaet. 4 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg vil tro du er rioter, fjell, -geita og flere andre tidligere brukere som har vært sterkt kritisk til Islam. Jeg har da aldri vært kritisk til Islam. Jeg vokste opp med 99% muslimer på barneskolen. Alle mine venner er muslimer. Hvorfor hater du muslimer så mye MT-Sci??? Jeg elsker muslimer. De er fantastiske mennesker. Det er ulovlig å være upolitisk korrekt på norske forumer. Islam er fredens religion og alle nordmenn elsker Islam. Kongen i Norge elsker Islam og det norske folket elsker islam. Sunni muslimer elsker shia muslimer. Alt er bygget på fred. MT-Sci, det var veldig slemt av deg å være politisk ukorrekt. Selvfølgelig elsker vi alle muslimer. Vi må behandle alle mennesker med kjærliget og sympati. Det er det eneste lovlige politisk korrekte valget man kan ta i Norge. Å være politisk ukorrekt betyr at du er en nazist, rasist og en krenkende person. Det er ikke lov å krenke Islam. Det er ikke lov å tegne profet Muhammad. Det er ikke lov å snakke stygt om andre mennesker. Dette er ulovlig i Norge. Det er ulovlig å være politisk ukorrekt. Derfor elsker jeg alle muslimer. Alle muslimer er min familie. Det er det politiske korrekte valget man kan ta i Norge. For dette er fullt lovlig. Er du politisk ukorrekt så er det ulovlig. Derfor elsker jeg alle muslimer. Alle muslimer er mine søsken og brødre. Lenge leve arbeiderpartiet og sosialismen. Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg vil tro du er rioter, fjell, -geita og flere andre tidligere brukere som har vært sterkt kritisk til Islam. Jeg har da aldri vært kritisk til Islam. Jeg vokste opp med 99% muslimer på barneskolen. Alle mine venner er muslimer. Hvorfor hater du muslimer så mye MT-Sci??? Jeg elsker muslimer. De er fantastiske mennesker. Det er ulovlig å være upolitisk korrekt på norske forumer. Islam er fredens religion og alle nordmenn elsker Islam. Kongen i Norge elsker Islam og det norske folket elsker islam. Sunni muslimer elsker shia muslimer. Alt er bygget på fred. MT-Sci, det var veldig slemt av deg å være politisk ukorrekt. Selvfølgelig elsker vi alle muslimer. Vi må behandle alle mennesker med kjærliget og sympati. Det er det eneste lovlige politisk korrekte valget man kan ta i Norge. Å være politisk ukorrekt betyr at du er en nazist, rasist og en krenkende person. Det er ikke lov å krenke Islam. Det er ikke lov å tegne profet Muhammad. Det er ikke lov å snakke stygt om andre mennesker. Dette er ulovlig i Norge. Det er ulovlig å være politisk ukorrekt. Derfor elsker jeg alle muslimer. Alle muslimer er min familie. Det er det politiske korrekte valget man kan ta i Norge. For dette er fullt lovlig. Er du politisk ukorrekt så er det ulovlig. Derfor elsker jeg alle muslimer. Alle muslimer er mine søsken og brødre. Lenge leve arbeiderpartiet og sosialismen. Du er for lang ute i verden, som ikke ser hva den virkelige verden er. Ordet "tabu" er sikkert EKSTREMT VIKTIG for Islam, tror jeg. Tar jeg feil? Er jeg mot muslimer? Hater jeg dem? Hvordan kan du mene flere ting om andre, når du ikke har peiling på hva de er for og mot? For det andre, så er arbeidetpartiet ikke for eller mot muslimer... Hva er det du prøver å utrykket. For min del, så virker det veldig uklart? Lenke til kommentar
Finland Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Du er for lang ute i verden, som ikke ser hva den virkelige verden er. Ordet "tabu" er sikkert EKSTREMT VIKTIG for Islam, tror jeg. Tar jeg feil? Er jeg mot muslimer? Hater jeg dem? Hvordan kan du mene flere ting om andre, når du ikke har peiling på hva de er for og mot? For det andre, så er arbeidetpartiet ikke for eller mot muslimer... Hva er det du prøver å utrykket. For min del, så virker det veldig uklart? Fred være med deg og den store profet Muhammad. Fred være med guds sendebud. Mitt budskap til deg er følgende. Du må bidra og hjelpe til med samfunnsdugnaden. Det holder ikke bare med å betale skatt. Kjøp så mye mat og væske du kan. Deretter gi du dette til flyktningene på asylmottak. De sulter ihjel og har ikke mat. Det er vår plikt å hjelpe dem. Det vår plikt å ta dem inn. Alle muslimer har rett på hjelp i Norge. Dette handler om menneskerettigheter. Så vennligst gjør din plikt som norsk statsborger. Bidra til med å hjelpe. Kjøp masse mat og gi dette til våre nye landsmenn på asylmottak. Du er pliktig til dette. Jeg er pliktig til dette. Og alle norske statsborgere er pliktige til dette. Fred være med muslimene. Fred være med profet Muhammad. Fred være med Thomas Piketty og den store røde guden på himmelen. Endret 2. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Du er for lang ute i verden, som ikke ser hva den virkelige verden er. Ordet "tabu" er sikkert EKSTREMT VIKTIG for Islam, tror jeg. Tar jeg feil? Er jeg mot muslimer? Hater jeg dem? Hvordan kan du mene flere ting om andre, når du ikke har peiling på hva de er for og mot? For det andre, så er arbeidetpartiet ikke for eller mot muslimer... Hva er det du prøver å utrykket. For min del, så virker det veldig uklart? Fred være med deg og den store profet Muhammad. Fred være med guds sendebud. Mitt budskap til deg er følgende. Du må bidra og hjelpe til med samfunnsdugnaden. Det holder ikke bare med å betale skatt. Kjøp så mye mat og væske du kan. Deretter gi du dette til flyktningene på asylmottak. De sulter ihjel og har ikke mat. Det er vår plikt å hjelpe dem. Det vår plikt å ta dem inn. Alle muslimer har rett på hjelp i Norge. Dette handler om menneskerettigheter. Så vennligst gjør din plikt som norsk statsborger. Bidra til med å hjelpe. Kjøp masse mat og gi dette til våre nye landsmenn på asylmottak. Du er pliktig til dette. Jeg er pliktig til dette. Og alle norske statsborgere er pliktige til dette. Fred være med muslimene. Fred være med profet Muhammad. Fred være med Thomas Piketty og den store røde guden på himmelen. Hva prøver du å påpeke egentlig? Endret 2. januar 2016 av MT-Sci 1 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Edit (nytt innlegg) Hva slags mening har du med ahmadiya-muslimer? De fleste andre muslimer godtar dem ikke, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sterke-reaksjoner-pa-henrettelse-av-religios-leder-8302406.html Hva er ditt synspunkt om denne henrettelsen? Hvilket som helst annet land ville selvsagt blitt møtt med kraftig fordømmelse av Obama, Cameron, & co. hvis de massehenrettet så mange sivile personer. Men som vi vet etterhvert, virker det som Saudi Arabia kan gjøre akkurat som de vil, helt uten risiko for politiske sanksjoner. For egen del ser jeg ikke på shia-demonstrasjoner i Saudi-Arabia som "shia mot sunni" av religiøs karakter, men som legitime protester fra shia-minoriteten som blir undertrykt i det saudiske systemet. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 https://www.youtube.com/watch?v=NyebHR2UZnE R.I.P Sheikh Nimr al-Nimr https://www.youtube.com/watch?v=xentHoyjCVk 2 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Saudi-arabia kutter all forbindelse med Iran. Hvilken konsekvenser har dette få? Dette kan få alvorlige konsekvenser på lengre sikt, som kan skape uroligheter.Flere kan komme med gudommelige svar. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Saudi-arabia kutter all forbindelse med Iran. Hvilken konsekvenser har dette få? Det er vel egentlig en "bagatell" slik som situasjonen har blitt siste årene. Saudi Arabia sendte soldater for å slå ned protester i Bahrain, nå kriger de i Jemen. Det er selvsagt alltid fint at "folk snakker sammen" men hvor mye reell verdi har en ambassade når det bare antageligvis bare er overfladisk make-up? Dette Saudi-regimet får vel snart smake sverdet sjøl. De har lenge blitt fremstilt som "stabilisator" i vestlig media, men etterhvert innser vel flere og flere at de tvertimot nører oppunder mye av konfliktene som pågår i regionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå