Mazeking Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Er det noen her som har tips på apps for å holde greit kontroll på penger ut og penger inn av konto og registere hva man har brukt penger? Hadde vært kjekt å kunne legge inn bilde av kvitteringer og registere hva man sløser bort penger på Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg benyttet "Saver" en gang i tiden. Den var veldig fin, men jeg orket etterhvert ikke å føre inn hver eneste kjøp så sluttet til slutt. Ser også ikke ut som om den er oppdatert på en stund. Forøvrig finnes det ørten slike apper i Apples Appstore (søk på f.eks expenses) Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Ynab er klart best av de jeg har prøvd! Endret 2. januar 2016 av Marinius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Har ikke de fleste banker dette slik at man holder grei oversikt i økonomien og korttransaksjonene? Man kan også selv legge til å fjerne transaksjoner. Hos Skandiabanken heter tjenesten Min Økonomi Jeg vet Danske Bank også har tilsvarende. Dette må jo være mye enklere enn å passe på å få lagt inn alt selv. Jeg lagde ett regneark med samme struktur engang, men jobben med alle transaksjonene ble altfor stor. Alternativt lag en regneark som du har på mobilen tilsluttet feks. google (alltid bakcup og synkront med andre enheter) og legg snarveisikon på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå